Gå til innhold

Benjamin har sluttet å rulle :(

Benni-min

Anbefalte innlegg

Jeg var jo sååå glad når han hadde lært å rulle. Han rullet og koste seg på gulvet i flere dager. Men nå plutselig har han sluttet. Nå ligger han på gulvet som før,men vil ikke rulle. Har han mistet evnen eller har han funnet ut at det ikke er noe kjekt å få tak i ting selv eller hva??? Det er jo nå som om han har tatt to skritt bakover i stedet for framover....

Har deres unger stoppet opp,eller gått tilbake til tidligere ting etter en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

glemte å si at når jeg legger han på magen, så ligger han der til han gulper masse eller skriker. Legger jeg han på ryggen, ligger han bare der til han skriker. Han har jo snudd seg fra mage til rygg leeenge, men bare en uke eller to har han klart å snu seg fra rygg til mage. Husker ikke helt når det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt! Fysioterapauten tilknyttet helsestasjonen her sa at det var helt vanlig at de plutselig i en periode slutter å gjøre noe de kan. Emilie begynte å rulle fra mage til rygg når hun var 2 måneder og fra rygg til mage da hun var 3. Hun ruller fremdeles fra rygg til mage men fra mage til rygg har hun nesten ikke gjordt siden hun var 3-4 måneder. Det skjer en og annen gang men da virker det mer som om hun tipper over ved et uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie hadde en periode på en mnd hvor hun plutselig sluttet å rulle. Begynte av seg selv igjen, og da hadde hun plutselig funnet ut hvordan hun åler seg fra sted til sted og. Tror det er helt normalt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint da. At det er normalt mener jeg. Da skal jeg bare ta tiden til hjelp, så kommer det vel tilbake. Takk for svar damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble frustrert da Ingrid var 3 mnd, da hadde hun prata som en foss i halvannen mnd, og plutselig var hun taus i to uker! Jeg spurte helsesøster, og hun sa at hun hadde på en måte "lært det", og at det kunne skyldes at hun fokuserte på andre ting. Sikkert det samme med rullinga også, nå kan han det jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...