Gå til innhold

Flere som er hjemme fra jobb i dag?

Anbefalte innlegg

Huff, måtte holde meg hjemme fra jobb i dag, da kvalmen har dukket opp igjen + min veldig løse mage... Er jo ikke vits å dra på jobb når det eneste jeg kommer til å gjøre erå sitte på do...Men alikevel får jeg så dårlig sammvittighet ovenfor kollegaene mine...Vet jo at de får ett stress på jobb, mens jeg ligger her hjemme i senga mi... Flere som må holde seg hjemme pga svangerskapsplager??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8647909-flere-som-er-hjemme-fra-jobb-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er hjemme fra jobb ja, er 100% sykemeldt pga kvalme og oppkast, samt litt høyt blodtrykk..

Føler at jeg er i bedre form da, har endelig fått tilbake litt overskudd, deilig:-) Så idag er vesla hjemme sammen med meg, hun er 2,5 år, men akkurat nå sover hun så jeg nerder litt..

Ja, er 100% sykemeldt pga sterk svangerskapskvalme, bekkenproblemer og dårlig tilrettelegging på jobb.

Håper på å komme i jobb igjenn, men det kommer litt ann på om sjefen min er villig til å tilrettelegge med en stol som jeg kan sitte ned på når jeg får vondt og blir svimmel. Jobber i klesbutikk uten bakrom, så det er liksom bare butikken. Er veldig tungt å skulle stå hele dagen, uten mulighet for å sette seg. Er for det meste alene,så er vanskelig å bla. komme seg på toalettet. Blir fustrert over hele situasjonen =(

Spurte for 3 dager siden om det var mulig å ha en klappstol stående i skapet,slik at jeg kunne ta den frem ved behov. Men fikk da nei til svar.

Trodde de var pålagt å tilrettelegge...?

Ønsker å være anonym på denne...=)

Så dumt da! De tjener jo på å tilrettelegge...Isteden for at du blir borte fra jobb mener jeg. Og kunder vil jo se at du er gravid, og ikke bare lat...Synes hun sjefen din hørtes litt dust ut jeg. Selv har jeg en jobb hvor det er vanskelig å tilrettelegge. Jobber i barnehage, på småbarnsavd, og der er det tempo hele dagen. Mye løfting, påkledning og bleieskift. Ikke akkurat det du drømmer om med en sliten rygg og kvalme, hehe. Har ikke muligheten til å stikke ut for å slappe av litt innimellom der, det er ikke forsvarlig. Så jeg håper ikke formen forverrer seg, for da må jeg nok ut i sykemelding jeg også...Men satser på at det går bra:)

Annonse

Ja, det mener jeg oxo. Ville jo så klart reise meg med en gang det kom inn en kunde, si hei og hjelpe til. Er jo en selvfølge...

Vet hvordan du har det, jobbet i barnehage i mitt forige svangerskap.

Det er veldig tungt...Men klarte da å holde ut til i 7 mnd, da sa det stopp =) Var veldig heldig og fikk slippe å gjøre det tyngste arbeidet. Satt mye å gjorde div ting med ungene og gikk tidligere inn når vi var ute for å lage istand til at ungene skulle inn å spise.

Jeg jobber fremdeles på spreng i min 100% stilling..

Har faktisk ikke vært borte fra jobb en eneste dag under graviditeten!

..er 14+2 i dag! Vet at jeg er kjempeheldig!

..blir noen ekstravakter i tillegg til mine vanlige vakter oppå det hele,

så i dag sendte sjefen meg hjem kl 14! Vel fortjent, mente han!

Må si det var godt..! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...