Gjest Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Hei jenter! Jeg har hatt mensmurringer/smerter daglig i hvertfall 2 uker nå. er i uke 32 nå. Har termin 17.mai. Tror dere vesla kommer før termin? Menstermin er 13.mai. Har selv på følelsen av ho kommer før. rundt menstermin jeg da.
lille-my Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 hei. Jeg har også hatt mensmurringer i ca 14 dager (har ikke hatt kynnere), men jeg har termin om 9 dager. Jordmor sier det kan være forbredelse til fødsel, så kanskje det er et tegn på at du føder før termin ja... Lykke til
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har begynt å få litt svake mensmurringer de siste dagene, men har faktisk ikke tenkt mer over det. Fødte nesten 4 uker før termin sist, så alle leger/jm sier jeg vil føde litt før denne gang også. Kanskje disse mensmurringene betyr noe slik...
Bergene Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har hatt mensmurringer innimellom siden uke 28 jeg da, er i uke 35 nå. Ofte har jjeg litt hver dag, og noen ganger har de vært veldig kraftige også. Trodde jeg skulle få "fri" fra mens smerter når jeg ble gravid jeg :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå