Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, det kan vi vel skrive under på alle her...

I går ble jeg så lei meg fordi eggene mine bare var befruktet og ikke delt seg. Tlf'en i dag, ja da sa den søte damen at noen angående delingen fikk jeg ikke vite før i dag uansett. Hadde jeg bare vist det i går!

Så jeg vil bare si til alle dere som har tatt ut eggene - ikke forvent noe svar før innsetningsdagen hvordan det har gått etter befruktning. Ikke bekymre dere om de dere snakker med i telefonen ikke vil si noe om delingen! Åh, hadde jeg bare visst det!

Så i dag fikk jeg en opptur igjen, og gleder meg virkelig til å reise på Riksen senere i dag. Det er jo nå nesten sikkert at jeg blir ruger i dag/morgen, jeg velger å tro det nå, å tenke positivt fremover. Bare positivt, YES!!!

"Eggene dine har oppført seg veldig bra og delt seg skurat slik de skal" sa damen til meg, og det var så fantastisk å høre det. Jeg er så glad nå!!

Klemmer

Fortsetter under...

Herlig, Millerine!! Ønsker deg massevis av lykke til når du blir ruger i dag eller i morgen - blir en god start på helgen :)

Det er ganske lite som skal til for at man bekymrer seg unødvendig i denne prosessen har jeg merket... Den minste ting, og jeg tror at det hele er spolert...

Lykke til :-)))

Tusen takk Lillingønske!

Ser på lista at du er ganske likt med meg i prosessen. Ser ut til at du stikker akkurat nå, går de bra med alt?

Uansett ønsker jeg deg en riktig fin helg og at du er fylt med optimisme og positive tanker.

klem

Godt å høre du har en fin dag i dag Millerine C";).

Jeg er sikker på at eggene dine har det supert på den midlertidige hybelen på klinikken.Nå er det gjenforeningen med mors lille hule som står for tur.Måtte alt gå din vei vennen !

Jeg venter tlf fra klinikken i dag jeg.Evt innsetting blir i morgen.

Mere spenning enn en kan tåle dette !

Klem fra

Takk for koselig hilsen! Ja, jeg ligger vel like etter deg.. Begynte å stikke på onsdag, og skal på UL om en uke.... Det er så spennende altså! Enkelte dager bobler jeg over av positivitet, og andre dager stikk motsatt.. I dag er jeg i det gode hjørnet.. Hihihi.. Det går veldig greit å stikke. Lykke til :-)

Takk for gode ord Vilsågjerne!

Ja, dette er ekstremsport i høyklasse. Mer nervepirrende enn fallskjermhopping - eller skal jeg si de er et slags følelsenes svar på fallskjermhopping, rafting, fjellklatring, srikkhopp til sammen.

Lykke til med telefonen og innsetting. Snart er du ruger, ja det må vi virkelig tro og krysse fingra for. Alt tyder jo på det, ikke sant.

Og Lillingønske! Håper "det gode hjørnet" fortsetter i dagene frem mot UL. Jeg synes faktisk stikketiden frem til 3. UL gikk veldig fort.

Klem

Annonse

Takk!

Oi, Oi, rugedag ni!! Da nærmer du deg neste store steg, UngVoksen!

Hvordan har du hatt det i rugeperioden din? Har du en god følelse denne gangen? Jeg håper indrelig at alle gode ting er tre for deg!!

Ha en god helg med god ruging, husk at denne gangen er det din tur!

Klem

Huff, stakkars deg, har du gått med sånne bekymringer.

Man får kun svar på om eggene har latt seg befrukte dagen etter uttak.

Uansett så må du ha masse lykke til med rugingen...tvi tvi..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...