Gå til innhold

Ka e dåkkers plana førr hælga?


Snupidupi

Anbefalte innlegg

Hold nu på å orna litt i huset og pakka, førr vi skal tel fritidsboligen vårres i dag... æ og jentan skal fær litt tili på dagen og sambo kommer dit rett fra jobb... håpa nu at været bi litt bedre da... førr nu bytta det mellom strirægn og kaka med sny som dala ned.... men men vi har nu tak over haue ;o)

 

Håpa dåkker alle får ei fin hælg :D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ska slapp av i helga...... Pluss at vi må ut idag å kjøp ny vaskemaskin, den va litt ødelagt, også prøva gubben å fiks den igår.... så no e den helt død. Tenkte kanskje å bak litt rundstykka idag. Det va arti å stå opp i dag, førr vi ha innført ryddedag på torsdag. Så i går etter snuppa va lagt seg, så heiv vi oss rundt å støvsuga og rydda og la sammen klær og sånt. Så no e det strøkent her!! Herlig! (det ser væll bomba ut innen imorra uansett) Ska nyt det mens det vara!!!

 

God tur snupidupi!!

 

Klem te alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har barne fri for aller 1 gang:) skal i bursdag i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg tar meg en liten shoppingtur til byen mens mannen min koser seg med Ask hjemme :)

ellers er det vel bare å slappe av.. kanskje sove litt lengre også :P

 

dere jenter får ha en finfin helg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstemann skal på overnatting hos besteforeldrene, så vi skal bare kose oss med lillesnuppa i helga. Må prøve å få bakt litt også, har bursdag i neste uke =) Tenkte jeg skulle lage ei gulrotkake og en mandelbunn i hvert fall, og ei kringle. Og så skal vi pakke bort masse klær som er for små til snuppa allerede. Hvis været blir bra, håper jeg på mange fine trilleturer oxo, deilig når sola titter fram. Akkurat nå er det hålkeføre og regn i lufta, men skal driste meg utfor døra allikevel.

 

Go helg da jenter! Kos dokker ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min jobber fra i kveld til mandag morgen så jeg blir alene med guttene mine denne helgen. Blir nok en liten shoppingrunde i morgen sammen med svigerinna mi, og en tur til mine foreldre på søndag.

Ikke de største krumspringa her...

også være litt på dib da.....

 

 

God helg jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha dåp på søndag,så dagen i mårra går vel til pynting og baking. Blir mye stress,men skal bli deilig å bli ferdig med dåpen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen blir det vasking av klær og hus...

Kom hjem fra riksen idag. Dro litt i full fart nedover til sykehuset, så det var litt kjipt å komme hjem til kaffekoppene som fortsatt sto på bordet... Fine da, etter en uke... GRØSS!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...