Gå til innhold

javell jenter, hvor mange dager igjen??


Mamma til snart 4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

201 her så nå er det like før jeg kan stikke over på 2.tri!

Synes faktisk det har gått fort, selvom jeg er kvalm stort sett hele tiden...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

229 dager igjen, men, jeg syntes ukene går fort, gleder meg veldig til 2. tri da!

Har vært frisk som en fisk, men de siste 2 dagene er kvalmen kommet litt forsiktig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 210 dager igjen...syns det går tregt..men er sikkert på grunn av formen jeg er i og at jeg er sykemeldt fra jobben min i barnehagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

242 dager... Leeeeeenge!!!! :) Men når det er over, lurer jeg nok på hvor alle dagene ble av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

239 dager igjen her.... Føles så lenge! Men når jeg tenker tilbake på disse ukene, har det gått veldig fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 204 dager igjen! :o)

 

Du Frøya, går vel over i 2. trimester i morgen? (Er du ikke 12 uker i morgen da? Begynner på 13+1..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

243 dager...Tiden går sent nå..Men gleder meg til 2 trim for da kan vi begynne å handle inn litt, og gjøre ting klart!! DET blir KJEKT det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95 dager igjen her.. syns ikke det er lenge siden jeg var over 200!! tiden har gått så kjempe fort.. de første 12 ukene gikk litt sakte, men etter det så har ukene bare rast forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg gikk visst inn på 1trimester.. merket det først nå. litt klomsete idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

217.

 

Synest det har gått veldig fort etter eg fekk positiv test, men så er eg travelt opptatt med ein knott på 18 mnd + jobb og flytting i tillegg då. Forrige gong snegla dagane seg framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...