Gå til innhold

javell jenter, hvor mange dager igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg "bare" 218 dager igjen=) hehe. . men det går nedover. . !!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

201 her så nå er det like før jeg kan stikke over på 2.tri!

Synes faktisk det har gått fort, selvom jeg er kvalm stort sett hele tiden...

;-)

Skrevet

229 dager igjen, men, jeg syntes ukene går fort, gleder meg veldig til 2. tri da!

Har vært frisk som en fisk, men de siste 2 dagene er kvalmen kommet litt forsiktig!

Skrevet

224, sakte men sikkert...

Skrevet

Jeg har 210 dager igjen...syns det går tregt..men er sikkert på grunn av formen jeg er i og at jeg er sykemeldt fra jobben min i barnehagen!

Skrevet

Her er det "bare" 204 dager igjen:o) Gleder meg til å gå over til 2.tri om 6 dager:o)

Skrevet

243 dager...går smått men nedover hvertfall:-) gå snart over til syv uker...

Skrevet

242 dager... Leeeeeenge!!!! :) Men når det er over, lurer jeg nok på hvor alle dagene ble av :)

Skrevet

239 dager igjen her.... Føles så lenge! Men når jeg tenker tilbake på disse ukene, har det gått veldig fort:)

Skrevet

239 dager her også...gleder meg jeg! :-)

Skrevet

Jeg har 199 dager i gjen :) når går jeg egentlig over i 2.semester? Syns det er vrient dette her jeg :)

Skrevet

jeg har 204 dager igjen! :o)

Du Frøya, går vel over i 2. trimester i morgen? (Er du ikke 12 uker i morgen da? Begynner på 13+1..?)

Skrevet

Unnskyld, jeg mente 12+1... :o)

Skrevet

33 uker å tre dager igjen (: tiden flyr ikke akkurat :S

Skrevet

243 dager...Tiden går sent nå..Men gleder meg til 2 trim for da kan vi begynne å handle inn litt, og gjøre ting klart!! DET blir KJEKT det :o)

Skrevet

Jeg har "bare" 201 dager igjen.....

Skrevet

228. Gleder meg til jeg kan fortelle det til alle!

Skrevet

199 dager igjen - og om to dager er jeg over i 2. trimester :-)

Skrevet

Har fortsatt 233 dager igjen !

Jaja, går nå nedover :-)

Skrevet

kjennes ut som det er 10000 dagfer igjen!

Skrevet

95 dager igjen her.. syns ikke det er lenge siden jeg var over 200!! tiden har gått så kjempe fort.. de første 12 ukene gikk litt sakte, men etter det så har ukene bare rast forbi.

Skrevet

hehe.. jeg gikk visst inn på 1trimester.. merket det først nå. litt klomsete idag!

Skrevet

217.

Synest det har gått veldig fort etter eg fekk positiv test, men så er eg travelt opptatt med ein knott på 18 mnd + jobb og flytting i tillegg då. Forrige gong snegla dagane seg framover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...