Gå til innhold

"Mens"-smerter...


gobop

Anbefalte innlegg

Huff nå har jeg begynt å engste meg. Har vært overraskende rolig og glad for graviditeten frem til i går - hadde sa før jul. Da fikk jeg type menssmerter. De roet seg utpå dagen, men nå er de jamen her igjen :(

 

Er 4+4 i dag, og prøver å ta meg sammen - så lenge jeg ikke er kvalm, er det mye mer moro å være strålende fornøyd, enn å ha denne nagende følesen over seg...

 

Er det dette dere snakker om når dere sier mensmurringer? (det høres liksom koseligere ut ;) ) Er det vanlig? Tenkte jeg skulle ta en rolig økt på treningsstudioet i dag. Kanskje jeg har tatt det litt for mye med ro i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Samme her, hadde sa før jul, og nå har jeg masse menssmerter

(er 5+1). Men det er normalt! Livmora som strekker seg og vokser. Jeg blir også litt engstelig, men alt er ok, ingeting på papiret. Da er det nok bare å slappe av. Jeg skal også ta meg rolige treningsøkter, tror det er bra for embryoet, bedre blodgjennomstrømning :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Dette høres jo veldig likt ut med meg :) Nå har det roet seg litt igjen, og jeg er straks litt lysere til sinns!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...