Susan*lillegutt og mini* Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Våknet og stod opp med lillegutt kl.7.15,da jeg var på badet fikk jeg skikkelige menssmerter,har hatt det sånn av og til hele veien,men bare kommet en gang og gitt seg,akkurat som om tarmene bare skal plasere seg etter natten. Men da jeg kom tilbake fra bhg. nå så kjente jeg et nytt sånn menssmerte lignende..ikke direkte vondt,men ikke behagelig heller,på grensen til vondt kanskje..sitter her å kjenner at jeg har litt mensmurringer i magen.. Hadde ikke mens smerter før jeg fikk lillegutt,og etter at jeg fikk han fikk jeg skikkelige menssmerter (da jeg fikk mensen altså) og nå er det slike menssmerter... Er jo bare i uke 34+1, men lillegutt kom jo til verden i uke 35,men det pga vannavgang... men er det ikke mulig at det er luft i tarmene..som prøver å plasere seg dit det skal eller? En annen ting var igår kveld,var magen så å si konstant hard,men jeg kjente ikke noe vondt eller kynnere eller noe slik ubehag..men gubben kommenterte hvor hard magen var og lenge.. Noen som vet hva det er,om det er tarmene som plaserer seg etter natten,eller bare vanlige gravid vondter =) ? Kan si det så det er sagt,tror ikke det er rier,for det vet jeg hvordan kjennes ut,så tror ikke det er det da....
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Hei! Ville nok venta litt og se det an. Det er jo egentlig ikke noen direkte fare om babyen din skulle bli født nå Du merker jo fort om det er noe på gang eller ikke...gi det et par timer hvis du orker...ta en tlf til føden før viss du føler deg veldig usikker:) Hold oss oppdatert:)
rampen_ Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 ja, prøv å slapp av, eller ta deg en dusj... kan jo være begynnelsen på noe??
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 hmm..håper jo ikke det er begynnelsen på noe da.. Men bare lurte på om det kunne vøære tarmene som romsterte litt...luft eller noe som kunne gjøre det..er litt løs i magen idag,men virker som det har gitt seg..men kjenner av og til enda litt svak murring bare... Tror ikke det er noe på gang,eller håper ikke det,vet jo at det ikke er fare for babyen,men skjer det noe nå før uke 36 så må jeg til et annet sykehuse som er 26mil unna,og har jo lillegutt og gubben jeg må tenke på også..hehe =) Neida,vi satset på at denne hvertfall har vett til å holde seg inne til termin.. =) Har slappetlitt av nå,så går bra,men om det blir verre i løpet av dagen så blir jeg kanskje å ta en tlf til føden å høre med dem,mini har hvertfall kickboksingstime der inne nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå