Gå til innhold

Min sønn, The Hulk. :-D


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Vi har da klart å "buffe" opp sønnen vår vi da. Han lå lenge i vogn bagen i senga, for han ville ikke sove i store sengen. Da vi begynte å legge han i sengen. startet vi med å svøpe han skikkelig, akkurat som en liten burrito. Funket kjempe bra, trangt og armene tett intill kroppen likte han kjempe godt, sovnet fort sånn som dette, ikke snakk om at han klarte å få armene opp... Helt til nå, uansett hvor hardt vi svøper han så ligger han etter kort tid å vifter med armene som han skulle vært ansatt på flystripa på Gardermoen lufthavn. *veive, veive,veive* Så vi har kommet fram til at han rett og slett har blitt sterkere i armene av denne svøpingen vår:) Han våkner jo av sin egen fekting med armene....

Om noen har noen god ide til å holde armene hans UNDER dyna så kom med dem... :)

 

Ha en fortsatt fin fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi... har dessverre ingen råd... Julie ligg alltid med hendern over hodet... kanskje nån har rana ho... henderne i været :D

 

Kos dæ me Hulken din du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehhe... måtte le da jeg leste det... søt :D og du er flink til å skrive asså :P

har desverre ingen tips, Ask sover konstant med hendene over hodet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. måtte le jeg også.. Kjenner godt igjen det der med den veivinga og henda rett opp. Jeg putter hendene hennes under dyna en stund etter at hun har sovna (og som jeg tidligere har beskrevet snakker vi her om et skikkelig sovedyr, så jeg kan omtrent gjøre hva som helst med henne uten at hun lar seg forstyrre av det....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lett det med de armene der altså... nå vurderer vi gaffa tape på utsiden av teppet vi svøper han i...kommer ut til å se ut som en liten sølvfarget larve...hehe...Neida, ikke så ille men...

Må le av han også... Vi har vært på babysvømming for første gang i dag, så når vi kom hjem pakket jeg han rett inn i pleddet, hardt hardt, armer tett inntil kroppen, så gikk jeg ut på kjøkkenet for å varme melk til han, så hører jeg "nngghh, nnnggghhh" fra soverommet og når jeg kom inn på soverommet lå han jo da med en hånd i "heil" stilling...rett opp til værs...:) Go gutten min....må jo le av han og...nå ligger han å sover som en stein ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...