Gå til innhold

Negativ test paa meg...

Anbefalte innlegg

3 dager til IKM og jeg hadde sagt til meg selv at jeg ikke skulle teste. Har to viktige moeter idag, og visste at ikke ville fungere naar fikk en negativ test. men saa testa jeg likevel, to tester til og med, og de lyste klart negativt mot meg. Hadde jeg bare latt vaere kunne jeg gaatt rundt i babyfantasien min en dag til...Da kan bare den forbaska tanta komme med en gang, saa jeg kan faa begynt paa ny pp og pergo...11. pp. :(

Kommer til aa bli siste pp-en uansett resultat, hvis ikkke det kklaffer naa maa vi Vente et aar og da har jeg blitt enda mer gammel. HYYYYYYYYYYL. Hvorfor F**N blir det aldri min tur? Lykke til dere andre uke 11/12 jentene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8647118-negativ-test-paa-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for optimismen, er jo et lite haap ennaa, men er ikke saa veldig forhapningsfull.

har bare en maned igjen aa proeve fordi er student, og maa enten faa barn foer studiet er ferdig (for aa faa fodselspenger, ville blitt litt toft med to barn paa en lonn), eller vente til er ferdig og faatt jobb...men selvfolgelig, hvis blir gravid etter vi har slutta aa proeve (hadde ikke det vaert typisk), saa greier vi oss jo alltid...mannen er veldig ansvarsfull, mens jeg bare tenker at jeg vil bli gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...