Gå til innhold

Æ e ikke skapt førr å vær våken klokka seks om morran..........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner til det der ja. Lillegutt bestemte seg også en mårra(en gang denne uken) for at det var tid for å stå opp klokka 6 om mårran. Tror jeg gikk i koma resten av dagen. Hehe. Heldigvis har han sovet til halv 8 resten:O)

Trur mine to frøkna har et samarbei om å få mammaen væææææææældi tili opp førr tia... :( Å sambo har jo jobba tel langt å natt di siste ukan, så kan liksom ikke bærre jag han hopp heller... i dag va han dog stått opp å gjor sæ klar førr å fær på jobb da....

hehehe... her har det også vært morgen kl 6 de siste dagene.. opp å skifte bleie, helst bæsje på stellebordet... og så duppe litt... hjelper ikke meg da... når jeg først våkner, sover jeg ikke igjen :/ klarer heller ikke sove på dagen, går liksom ikke siden jeg trenger minst en halvtime på å sovne...

Slutt på den tida vi sov til både 10 og 11 her i huset også ja. Omtrent klokka 7 er det liv i nabosenga og kort etter bæsjer nurket i bleia. Så er det rett ned på badet og da er det like greit å begynne dagen. Nå skal det sies at hun nå blir lagt til å sove i 19-19.30 tida om kveldene også da, i motsetning til før da hun la seg mye senere.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...