Gå til innhold

Æ e ikke skapt førr å vær våken klokka seks om morran..........


Snupidupi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner til det der ja. Lillegutt bestemte seg også en mårra(en gang denne uken) for at det var tid for å stå opp klokka 6 om mårran. Tror jeg gikk i koma resten av dagen. Hehe. Heldigvis har han sovet til halv 8 resten:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur mine to frøkna har et samarbei om å få mammaen væææææææældi tili opp førr tia... :( Å sambo har jo jobba tel langt å natt di siste ukan, så kan liksom ikke bærre jag han hopp heller... i dag va han dog stått opp å gjor sæ klar førr å fær på jobb da....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... her har det også vært morgen kl 6 de siste dagene.. opp å skifte bleie, helst bæsje på stellebordet... og så duppe litt... hjelper ikke meg da... når jeg først våkner, sover jeg ikke igjen :/ klarer heller ikke sove på dagen, går liksom ikke siden jeg trenger minst en halvtime på å sovne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt på den tida vi sov til både 10 og 11 her i huset også ja. Omtrent klokka 7 er det liv i nabosenga og kort etter bæsjer nurket i bleia. Så er det rett ned på badet og da er det like greit å begynne dagen. Nå skal det sies at hun nå blir lagt til å sove i 19-19.30 tida om kveldene også da, i motsetning til før da hun la seg mye senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Julie e å bynnt å legg sæ tidliare... har lagt sæ ca. samtidi som storesøstra... å det e jo kjæmpe deilig å ha kveldan førr sæ sjøl....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...