Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #1 Skrevet 16. mars 2007 Les aftenposten artikkel. http://oslopuls.no/nyheter/article1691989.ece Har det klikkka for folk eller.....Er det rart det er krig iverden...... Da jeg først så overskriften trodde jeg det var USA eller et eller annet baksteversk land det var snakk om! Men i Norge? Hva er det som feiler folk?? Hadde du likt å spise på do? Hvorfor skal babyer måtte gjøre det? Ja , la oss gjøre det mest naturlige i verden til en gammel gris sex fantasi eller enda bedre. For å ta hensyn til gamle forsteinede holdniger hos gamle , hyper religiøse og innvandrere så må vi desverre forby mødre å gå på byen så lenge de har barn med.
Loveangel Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Fy faen, er det dummaste jeg har lest... Skal man sende folk med " hemma" tedenser i kjelleren også pga de slever og maten detter gjerne ut igjen på de?? nei amming er like naturlig som det er å spise for folk som ikke trenger pupp.. Dette hadde jeg ikke trodd her i norge!! BANALT!!
Xenaen Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Helt håpløst i dagens Norge. Jeg føler at det nesten er en 8. mars-sak! Vi må da få gi barnet vårt mat. om noen synes det er ekkelt får de gå på do når det pågår!!!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 kan forstå saken om det dreier seg om amming fra 9 mnd + Da kan ungen godt spise noe annet og drikke vann mens mor er på cafe. Selv synes jeg ikke det blir ekkelt før passert 1 år. Mødre må gjerne amme lenger, men da er det ikke nødvendig å gjøre det i full offentlighet. Men jeg synes det er søtt å se et lite spedbarn bli ammet av moren sin.....
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Det er det dummeste jeg har hørt!! Bare en komplett idiot kan sammenligne disse tingene!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Et par av mannen min sine kamerater merner det er uhørt å amme offentlig. Problemet er vel at de ikke forstår hvorfor man ammer barnet. de skjønner ikke hvorfor man ikke bare man kan gi flaske når man er ute. De vil nok forstå dette når de selv får barn. Jeg ammer forran de alikevel....he he. er jo i bunn og grunn deres problem, jeg er jo ikke den som er plaget. Jeg kommer ikke til å gi ungen min morsmelkertattning, eller la være å gå ut fordi noen blir støtt og ikke klarer å la være å stirre på ammende mødre. Tips til dere som er redd for å støte noen, offentlig amming kan jo gjøres ekstremt diskre. det beste er å ha en amme singlett under klærne, når du da drar opp genseren slipper man å blotte hele magen, samtidig som man kan sjule mye av puppen under genseren. H&m selger billige amme-singletter.
ninsoer Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Takk for tipset om amme singletter hos H&M synes d er kos å se på at de ammer ungene på caféer jeg.. vet ikke helt om jeg greier å gjøre d.. føler at d blir så ekkelt å skulle blotte puppen slik jeg... men de sier d de som ha fått barn rundt meg at d blir mer naturligt å gjøre d.. håper d ordner seg for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå