Gå til innhold

Barnevernet

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei jeg har det så fint så, de kan bare få drive på synes jeg:) jeg vet jo hva som er fakta uansett:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fakta er vel at du har for mye fritid og altfor mange psyke tanker oppi hodet ditt Louise! Å sitte å anklage folk for noe du ikke vet noe om er rimelig drøyt!!

Skrevet

jeg er så glad i deg anonym, vil du ikke være bestevennen min?? vi liker jo hverandre så godt:D:D :) *smiile pent*

Skrevet

du hva er psyke tanker uansett? :P *vil du være kjæresten min anonym, vi krangler jo som ett gammelt ektepar allerede*;P

Skrevet

Hva psyke tanker er? Finn deg ei ordbok a snuppa;) Joda, vi kan godt være bestisser! Jeg foretrekker å være perle blant svin, og du passer godt inn i den settingen;)

Skrevet

aldri hørt om psyke... har hørt om syke tanker men:P

ååh så heldig jeg er, kan vi ikke bare gifte oss med det samme da? jeg tror jeg elsker deg nemlig:P

Skrevet

Du får slå det opp å se etter da vøtt;) Du, du tror ikke det bare er en anonym her? Vi er ihvertfall tre;) he he.. Søtt at du tror at jeg har så god tid at jeg kan sitte å irritere meg over deg til alle døgnes tider! Så det er kanskje ikke meg du elsker allikevel!?;)

Skal lage meg ett kjennemerke jeg, så du slipper å forvirre den lille hjernen din mer enn nødvendig;)

Hva med ¤¤¤?;p

Skrevet

men jeg elsker dere alle, kan ikke gjøre noen forskjell, men du vet hvilken anonym jeg sikter spesielt til:D det er seff HI.

Skrevet

Så fint da!;D

¤¤¤;)

Skrevet

nå er jeg fornøyd:) synes det er flott at du bruker nick for da gidder jeg være saklig:) jeg prøver bare å forsvare venninna mi, jeg synes faktisk ikke det er så rart jeg:)

Skrevet

Hvis du har lyst så skal jeg være sakelig jeg også? men ikke her... Du kan få msn adressen min? Der er det jo bare å sperre om du blir for ille liksom;) Det er nok mye du ikke vet:)

Skrevet

det er greit det:) har ikke noe imot å høre dine synspunkter jeg:)

send meg en pm da:)

Skrevet

Vil ikke legge ut alt her, for jeg ønsker henne ikke noe vondt... Så fint:)

Skrevet

Fikk du den? Vet ikke helt om jeg gjorde det riktig;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...