Gå til innhold

hvor mye har dere gått opp i kg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått opp 1 kg fra start vekta.. men gikk de første 3 mnd ned 3 kilo og er nå tilbake + 1kg

jeg prøver å passe på ... vil ikke opp mer enn 10-12 kg max.. det er ikke nødvendig i forhold til kroppsvekten min.

Annonse

Ca 2 kilo har jeg lagt på meg..

Forrige svangerskap gikk jeg kun opp 3-4 kg totalt, og da slet jeg veldig i etterkant med lav vekt, svimmelhet og dårlig form.. Den gangen var jeg veldig opptatt av vekten min, og levde vel nesten på gulrøtter og frukt, samt vann og brødskiver med leverpostei..

Denne gangen skal jeg kose meg, så tenker ikke så mye på det akkurat nå.. Får heller ta den bekymringen når babyen har kommet.

Jeg er 13 fullgåtte uker nå!

Nå har jeg gått opp ca 1 kg! :)

..viste iallefall vekta til morgenen i dag,

men den kilo'n kan være borte igjen i morgen..

Er 13+2 og har ikke kastet opp en eneste gang,

så synes det er litt merkelig at vekta ikke øker i det hele tatt..

Flere som har det sånn?

Liker ikke å være bekymret..

Annonse

Jeg har lagt på mæ 3 kilo. Det meste er kommet rundt magen, ingen av mine gamle bukser passer mer.. Gleder meg til å få en rund gravid-mage, nu ser jeg bare feit ut, har fått fleskemage. Ved forrige svangerskap (for 7 år siden) la jeg på meg ca 11 kilo, men sleit veldig med å få de bort igjen.. Da kunne jeg også bruke de samme buksene mine helt til 6.måned, håper virkelig at jeg ikke legger på meg så veldig mye mer denne gangen..

Jeg er foresten 15+3 på vei.

..jeg var litt fornøyd med progressen i går og skrev;

'Nå har jeg gått opp ca 1 kg! :)

..viste iallefall vekta til morgenen i dag,

men den kilo'n kan være borte igjen i morgen..'

Veide meg i dag tidlig igjen -den kilo'n var borte som dugg for solen..

Så nå veier jeg akkurat det samme som for 14+3 uker siden..

Har gått ned 2 kilo og er i uke 14 nå.

La på meg kun 6 og 9 kilo med de 2 eldste, men 18 kilo med nr. 3! Men da hadde jeg dilla på sjokolade, så det var nok det som gjorde at jeg gikk opp mye.. hadde 10 kilo igjen etter svangerskapet som jeg sliter med å få vekk :-(

Nå spiser jeg neste bare sunt, så satser på å ikke gå opp mer enn ca 10 kilo (håper nå det hvertfall).

Jeg er i uke 14 og har gått opp 6 kg. Har fått de rundt lårene, hoftene, magen og brystene. Spiser helt vanlig,og trener like mye som før. Likevel raser vekta oppover. Moren min gikk opp 22 kg både med meg og søsteren min, men gikk de ned på noen måneder etterpå. Håper jeg slekter på henne der... ;-)

Veier det samme, noen dager 1 kg mindre. Har jo fått litt mage, ikke vært særlig kvalm. Spiser ca det samme, bare litt mer frukt og grønt.

Rart jeg ikke veier litt mer. Er 16+4 nå. Men skal vel være glad så lenge jeg ikke "spretter opp" i alle fall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...