Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje en pussig ting å tenke på, men kom på et spørsmål her i dag...

Det sies jo at det gjør vondere å bli satt i gang enn å gå naturlig i fødsel, mye pga at riene kommer veldig sterke med en gang, så kroppen ikke rekker å få gradvis tilvenning....

Og det sies at sex med utløsning virker på samme måte som geleen man bruker for å modne/sette i gang...

Betyr dette at om man har sex for å sette i gang, blir riene vondere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ER vel når de må gi drypp at riene blir kunstige og enormt sterke at det blir grusomt...? Modnings gelen i seg selv er vel ikke med på å gjøre det grusomt...?

Er litt usikker på dette men var iallefall slik jeg trodde det var.

Skrevet

jo, jeg tror det er sånn som du sier, men jeg bare funderer litt på det :-)

Skrevet

Egentlig et ganske så bra spørsmål, synes jeg.. :)

Skrevet

er ikke alltid det hjelper med sex..

Bare spør de som har prøvd....

Ikke alle hadde utbytte av det vil jeg tro.

Skrevet

Jeg ble satt i gang sist, tre tabletter og vannet gikk. Hagleriene ga seg ikke før etter syv timer.. da fikk jeg endelig epidural. Da var det kanskje et minuttspause. Prøvde å roe det ned med alt mulig (morfin) men kroppen gikk villmann.

Jeg fikk ikke drypp før etter epiduralen var satt for da gikk riene ned i styrke igjen.

Skrevet

Mine rier har startet med sex begge ganger. Det som skjer er at de kommer ganske kjapt etter sex (denne gangen umiddelbart, sist gang 3-4 timer etter tror jeg). Så er de ganske tette og regelmessige (2-3 minutter mellom starten av hver rie) en stund før de avtar en stund igjen.

Så man kjenner det bedre rett etterpå ja, men det er jo ikke så veldig vondt i starten likevel da. Greit å føle at noe er på gang uansett.

Skrevet

d er mye minder av d stoffet i seden enn d er i gel.. så d gir ikke like bra styrke på riene med en gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...