Lua på snei :o) Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Yes,ser ut til at jeg hadde teknsblødning i stad......men har ikke hatt noen betydlige rier etter det da..... Noen som veit om det kan gå dager før det skjer noe da?
mayaya Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hmm.. Aner ikke om det du spør om , men spennende da!!! Hold oss oppdatert :-) Og lykke til!!
Lua på snei :o) Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 Hehe,det skal jeg gjøre. Er helt gira her,snakka med føden i stad,de anbefalte at jeg skulle prøve å sove litt,men det er ikke så lett!! Hihi,men før gjøre et tappert forsøk snart )
mayaya Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Hva sa de ang dt med om tegningsblødning kommer lenge før fødsel, da?
Krølle79 Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Det lurer jeg også på... ) Hold oss oppdatert, da.. Etter at du har fått sovet litt, så klart.. Det er mye viktigere nå..
Lua på snei :o) Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2007 Hei hei,nå har jeg fått hvilt litt ) De sa at det kunne godt vises noen blodspor i bindet noen dager,men det skulle Ikke være like my som ved mens,bare noen få striper liksom. Skulle oxo sjekke om hvor "tykt"det var,for det kunne være tegn på at vannet gikk ooxo snart....... Har jevne rier her nå,på ca 1 min og litt over 5 min mellom.......så venter litt,så vekke mannen )
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. mars 2007 #10 Skrevet 16. mars 2007 ÅÅå...spennende! Er du hjemme enda eller??
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 16. mars 2007 #11 Skrevet 16. mars 2007 åh det er så ultra spennende når folk forteller om når de er i gang altså!!! Lykke lykke til du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå