Gå til innhold

....snegler er dere alle sammen!!fy faen ass!!!!!!!!!!!!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble jaggu, jeg og :-))

Idag har jeg vært på jobb fra 8-14, så kom broren min og hentet meg og kjørte meg hjem - snill :-) Resten av dagen har jeg ikke gjort så mye...grublet masse da. Gjør alltid det. Savnet x'en(burde ikke gjøre det, men...) og lurer på den lille jeg har i magen.

Fødselen nærmer seg med stormskritt nå og det skummelt, men gleder meg veldig til å starte livet med junior utenfor magen, begynne å trene litt igjen og bli lettere i kroppen :o)

tihi rare overskrifter på tråder gjør susen:)

det var snilt av han da:) uff det høres litt trist ut da, men sånt blir heldigvis bedre med tiden:)

når har du termin da? det skjønner jeg godt, jeg synes jeg står fast i femte måned jeg men det gjør jeg jo ikke, bare føles sånn:)

ååh det blir helt nydelig når magen krymper og man kan kose seg med knøttet da:)

Annonse

haha! jeg har gjort det selv..bråka litt ekstra da ;) haha...

idag så spurte mormor pent om hun kunne få lov til å flytte på knappene på jakka mi ;) hun vet jeg ikke gidder selv og jeg HATER å sy.. men hun med vondt både her og der ville gjerne gjøre det :P

og hun spurte kjempe pent, med litt sånn "stakar deg"-blikk.. hehe

haha.. jeg spør mamma om så mye rart at hun har begynt å si hold kjeft.. og noen ganger så bare later hun som at hun ikke hører meg..

og jeg innrømmer at jeg skjønner godt hun blir drit lei..

jeg ringte eksen å spurte om hvordan den muse-greia på bærbare virka.. fordi det funka ikke å bruke en penn :P han begynte å le og prøvde å forklare.. og jeg sa jammen og jammen og jammen.. også sa han; er du NØDT til å lure på så mye rart?!

og hmmmm.. ja, jeg tror jeg er nødt til det ;) tenk meg og en 4åring i samme rom.. hahah.. uff..

Annonse

hehe ;)

jeg må vite hvorfor på det meste..

men hender de laaaaange forklaringene til pappa... da sier jeg bare JAVEL!! han klarer ikke engang å forklare hvorfor man skal ha på sko ute.. uten at det tar ett par timer tror jeg :P

pappa prøvde å synge for meg en gang vi var på vei til hytta når jeg var liten fordi jeg skulle sove... og da sa jeg; PAPPA!! skulle ikke jeg sove a?!

stakkar pappa.. han gnager i øra mine :P

jeg håper jeg har fått svar på alt i verden innen det har gått 4 år :P jeg er nødt!!! ellers kommer jeg bare til å lure på det samme som lillegutt :P

kanskje kjøpe meg leksikon... hmmm.. eller nei.. der står det ikke om fisker puster og sånt.. wæææ!! ;)

hehe det er visst sånn mannfolksyndrom at alt skal forklares nøye, jeg syns at du putter den dingsen dær i den duppeditten dær for å få lyd til annlegget feks funker fjell jeg altså:P

hehe jeg tror du må ha vært en hærlig unge:)

fisker har gjeller som de på en måte puster med.. eeehn ja funka det? hehe jeg må visst skaffe meg noen leksikon selv jeg:P hehe

hehe.. fiske greia har jeg fått svar på en gang.. husker ikke svaret.. men ble litt ferdig med det den gangen ;) hehe

hehe.. når jeg kom hjem i stad måtte jeg fikse tv'en.. typen til lillesøster, mamma og lillesøster klarte ikke ;) så jeg vil påstå jeg har lært ganske mye av å være så nyskjerrig ;)

greit å være litt teknisk annlagt fra før av.. eller hadde jeg aldri skjønt ett kvekk..

en symaskin.... NEI! ett anlegg med dubbeditter og ledninger derimot.. HELT greit!

men uansett! jeg fikk hvertfall erta typen til lillesøster for han lite mannlige side ;) eller den mannlige delen han mangla for å fikse tven ;)

hehe sånn som pappa det, han skulle sette på film for lillebror og fant ikke norsk tekst, så jeg sier til bror at søster skal fikse tekst til deg hun og pappa bare det er ikke noen vits, det er ikke norks tekst på filmen, jeg fant det ikke så da er det ikke osv.. hehe 10 sekunder etter kommer jeg glisende ned på stua og annonserer at han er herved den sløveste kniven i skuffa .. hehe for jeg fikk da til tekst jeg, gjett om vi mobba han , hvær gang noen trengte hjelp til noe sa vi at dere må ikke spørre pappa for han kan ikke å sette på norsk tekst engang han:P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...