Anita65 Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hvordan går det med deg og dine tvillingjenter ? Håper dere koser dere. Er det mye å gjøre med to babyer ? Går det bra med storesøstra også ?
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 Hei! Her går det fint, vi koser oss masse:-) De er veldig snille og rolige, spiser godt, og sover mye. En måned gamle har de blitt nå, tiden går fort! Det har ellers gått greiere enn forventet med to babyer på én gang. Men nå har vi også vært hjemme begge to disse ukene, så det blir nok tøffere når pappa'n skal tilbake på jobb igjen neste uke. Men det går nok bra det også. Storesøster er veldig stolt, og ikke noen større tegn til sjalusi foreløpig, men det kan jo fremdeles komme. Vi har ellers ikke vært noe særlig på tur ennå, men tenkte å begynne med turer i neste uke, var visst meldt litt bedre vær da. Gleder meg til å komme litt ut. Hvordan går det med dere da? Det er vel mange ivrige storesøsken som vil være med å trille vogn?!
Anita65 Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2007 Hei ! Jo, det går bra med oss. Jentene er veldig ivrige på å holde Jens og å stelle han. Lillegutt er 2 1/2 uke nå.Det har ikke blitt noe særlig med trilleturer ennå, for jeg fikk beskjed av legen på intensiven om å ikke være så mye ute med han den første uka. Og ikke skulle jeg oppsøke kjøpesenter heller, pga ismittefaren. Han skal jo ikke bli forkjøla, fordi da kan han lettere få lungebetennelse og bronkitt. Men i går trilla jeg til butikken og henta jentene med det samme, så fikk de trille på hjemoverveien . Stor stas det...Skal prøve å gå turer i finvær framover, men han skal ikke stå ute å sove. Det er litt formaninger fra sykehuset, men det går fint. Vi må jo holde han frisk. Jens er i fin form. Spiser masse og sover mye. En rolig, behagelig gutt. Blid og fornøyd, og gråter aldri,.Han er så tålmodig og grei en unge. Vi koser oss masse. Godt å høre at det går bra med dere også ! Det er jo litt ekstra med to, men dere har vel laga dere rutiner på alt, så det går vel bra ? Har du gått inn på andre sider her, f.eks Din Baby ? Jeg har ikke det ennå. Er det Modne Foreldre man hører til da ?
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Godt å høre at det går bra med dere, han fikk jo en tøff start gutten deres. Her er det rimelig travelt, merker at jentene er blitt større og krever mer oppmerksomhet. Og de sover ikke fullt så mye lenger... Men de er rimelig samkjørte, og sover godt på natten, så det er jo bra. Likevel blir det litt lite søvn med to som skal mates. Skal på barseltreff på helsestasjonen i dag, så det blir litt kjekt. Har forøvrig såvidt begynt å komme meg ut på trilleturer (de har vært forkjølet i noe tid, pluss at været har vært så dårlig, har derfor holdt meg inne). Godt å komme seg ut litt! Og nå går det mot vår også, deilig!! Vet ikke helt hvilke sider det er naturlig å gå over til nå etter fødsel, men jeg kommer nok til å være litt innom tvillingforum (Dobbel Glede). Men det blir nok ikke så veldig mye tid til å sitte foran data'en uansett:-) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå