bolle-boll, termin 16.april:) Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Dette er nesten litt flaut siden jeg venter nr.4, men jeg kan ikke huske hvordan man tar tiden mellom riene. Når starter man å ta tiden og når stopper man? Tar man tiden fra rien starter og til neste rie starter eller hvordan var det igjen...? Takknemlig for svar:)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Ja, mener det er fra når den første starter, til neste starter..
m@rie82 Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 da jeg fikk førstemann gjorde jeg det slik at jeg skrev ned klokkeslettet når riene begynte og når de sluttet...
ninsoer Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 ja får da får du jo lengden og hvor lang tid d er i mellom dem..
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Mine rirer kom veldig ujevnt, men jeg følte mere på smertene.merket når den økte, veldig vanskelig å si egentlig, det er vel sikkert forskjellig for hver gang en skal føde?
mayaya Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Tiden mellom riene måles fra start til start. Dvs fra rie 1 starter, til rie 2 starter osv. I tillegg kommer du til å få spørsmål om hvor lenge de varer, så følg litt med det også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå