Gå til innhold

noen flere som ikke kjenner noenting???


cowboylaila

Anbefalte innlegg

 

Jeg er bare 5+2, og sliter litt med å forstå at jeg er gravid!!

Kjenner ingenting! Hadde noe som lignet menssmerter i forrige uke og i helga, men nå er det helt borte..Ikke ømme pupper, finnes ikke kvalm.. Trenger kanksje å sove litt mer og er kanskje litt mer sulten enn før, men det kan like gjerne være innbildning.

Flere der ute som har det som meg? Jeg skal jo være glad jeg har det sånn, men er redd noe er galt med at jeg ikke kjenner noe!

Noen som ble kvalme etter 6 uker der ute?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke hatt så mange symptomer jeg heller, og nå er jeg strax 10 uker på vei... Hadde ikke noen plager med min første heller, bortsett fra bekkenløsninga som kom i uke 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre..

 

Jeg føler meg liksom litt unormal. Det er 4 andre på jobben som er gravide, og alle er 100% sykemeldte eller 50% sykemeldte. Jeg har overhodet ingen grunn til å sykemelde meg iallefall...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er utrolig heldig skal jeg si deg savner nesten selv og være i uke 5 kom til uke syv og da begynte alt kvalme, ekstremt trøtt, såre brystvorter, stive og tunge bryster osv. Det eneste jeg syntes er godt no er å kjenne at det vokser i magen hehe. Det er ikke så godt men godt og vite og da godt og kjenne:o) Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. dere er heldige oxo da. jeg har ikke spist normalt på tre mnd.

lever på frokostblandinger,joghurt og frukt..

er nesten konstant kvalm..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei, jeg har vært frisk som en fisk, kanskje noe ømme bryster og trøtt, men ingenting å klage over...

MEN i går tror jeg nok kvalmen begynte, var på vei til Stavanger med første morgen fly med jobben, og akkurat i det vi tok av kjente jeg at nå kaster jeg opp !!! Og man kan jo ikke reise seg og gå på do da, men jeg klarte å kaste meg rundt og sovne før jeg kjente noe mer,,,

Og i dag er jeg samme, men varer bare ca 1 time til jeg har tvingt i meg ett tørt knekkebrød, så er det over!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kjener heller ingenting... sikkert heldig, men jeg blir litt urolig! men det kommer nok, så vi får nyte det så lenge vi kan... har bestilt UL jeg da, for og forsikre meg selv at det er noe der inne;) men må vente helt til 23 april...det er leeeenge det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og hatt det litt somdeg...både i forrige svangerskap og i dette..skjønner ikke hvorfor jeg sliter med å forstå da,for jeg er kvalm som bare rakkarn hele pokkers dagen! men skjønner hva du sliter med ja..fikk legen til å ta hcgprøve jeg,og den levna ingen tvil om hva som skjer der inne nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjente ingeting fra til uke 6 og da kom kvalmen. så forsvant det igjen i uke 9.. så det er vel ikke noe fakta svar på når og om vi komemr til å kjenne noe i det hele tatt. bare nyt d=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det som deg fram til uke 6, da kom kvalmen for fullt, har vært mer eller mindre sykemeldt siden(prøvd meg på jobb noen dager i uken, men det går bare ikke).

Er kvalm stort sett hele dagen og nå er jeg straks 12 fullgåtte uker. Håper er at jeg skal være ferdig med dette snart så jeg kan begynne å fungere igjen!

Frøknekkebrød, frukt, grønnsaker og frokostblanding er stort sett dietten...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ømme bryster fram til uke 6 og har noe murring en sjelden gang. Det eneste jeg merker er litt vondt i korsryggen og at livmoren vokser (i alle fall at ligamentene strekkes...)

 

Må innrømme at jeg er engstelig for at ting ikke er som det skal, men jordmor har sagt at det er like normalt og ikke kjenne noen ting som det er å ha flere symptomer. Trøster meg med at det var liv i uke 7 og at det bare er 1 uke til jeg hopper over til 2.tri :o)

 

Skal foresten på UL på torsdag, så da får jeg jo svar på om jeg har engstet meg unødig (noe jeg selvfølgelig håper... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på 7+1 og har heller ik hatt noe særlige symtomer, kjente litt bitte små kramper i magen 6+4 og 5 men etter det bare litt lettere sliten og trøtt... men bekymrer meg ik noe særlig egrntlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(på visit fra 2.trimester)

Jeg hadde det på samme måte som deg, både da og nå. Kjentes ute som jeg skulle få mensen rundt den tiden mensen skulle komme. Ellers har jeg bare hatt litt ømme pupper, og hodepine i ny og ne. Er 15+2 i dag, og sånn er det fortsatt. Heldigvis har jeg begynt å kjenne livmora mi litt nå da, så det begynner sakte men sikkert å gå opp for meg. Men jeg skal love deg det har vært dager hvor jeg har vært overbevisst om at jeg ikke er gravid! Ikke har jeg vært kvalm heller!

Så du skal bare nyte det så lenge du har det sånn, for jeg har skjønt det sånn at det ikke er NOE gøy å være kvalm hele tiden=)

Og graviditetstestene viser ikke positiv med mindre du er det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...