Gå til innhold

Juni: Martin holder på å slite meg helt ut om dagene


så var vi 4

Anbefalte innlegg

Han er høyt og lavt hele dagen, og slår seg, skaller seg, snubler, skraper seg opp hele tiden. Kan ikke snu ryggen til han før han er å river ned av bordet eller drar katta i halen. Verst er det når han står ved bordet og faller rett bak og lander på hodet. Kjenner hele hjertet stopper når han klasker ned i gulvet.

 

Å huff jeg gleder meg til de er mer stødig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den støtter jeg... Vi har kjøpt oss nytt stuebord i dag vi, slutt på lave møbler her i gården, vi får bytte ut litt etter hvert! G holdt nemlig på å klatre på tvers over stuebordet vårt her en dag, bord med delvis glassplate delvis treverk og med masse skarpe kanter *iiiik*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har også en som vet å slite ut mamman. Det skal skje noe HELE tiden, skikkelig oppmerksomhetssyk om dagen ja phu :) Heldigvis ikke så reiser han seg ikke så mye etter møblene ennå, men det kommer vel det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja...det er travle dager!! kan jo ikke la noe ligge på bordet eller andre "lave" steder...mathias skal ta og dra i abslolutt alt:) han er ganske så stødig av seg heldigvis så slipper de herre klaska! men det kan jeg tenke meg er super ekkelt! uff...er jo så mange skarpe kanter her og der også:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten jeg har skrevet et identisk innlegg for en liten stund tilbake., så jeg vet nøyaktig hvordan du har det!

 

Det er utrolig slitsomt å måtte følge med hvert bidige sekund, og det føles ikke godt i samvittigheten når de faller og slår seg i hodet! Heldigvis går den verste ubalansen relativt kjapt over og de skjønner litt konsekvenser.

 

Håper dere er to som kan løpe etter han, for det er ganske slitsomt å være alene om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,huff vet hvordan det der er..må passe på heeele tida,sku ønske jeg hadde øya i nakken og.meen det blir bedre etterhvert heldivis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...