Gå til innhold

HJELP - "wienerpølse" over arret....grusomt stygt!!!

Anbefalte innlegg

Jeg tok keisersnitt for 3 uker siden og har en "wienerpølse" over arret som er ganske hard og hoven. Akkurat som det er noe der inne...? Skal det være sånn? Burde jeg gå til legen? Har hatt flat mage tidligere men nå er det denne pølsen som ligger som en hel remse over arret...hjelp!! Noen andre som har opplevd dette? Kanskje det er blodansamlinger? Væske? Håper noen kan svare meg, er så redd noe er galt her... Det ser helt rart ut.. Over navlen har jeg en liten mage etter graviditeten men det er noe annet enn denne egne lille pølsen..uff!! Er litt engstelig nå!

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Stakkars deg. Jeg hadde det på samme måte. Det er indre blåflekker/bolodansamlinger som gradvis vil gå bort. Jenta mi er nå 7 uker og jeg har fortsatt en liten pølse der. Ikke riktig så vond lenger, men litt ubehagelig er det fortsatt. Er helt flat ellers på magen.

Den blir borte :) I hvert fall på meg. Husker ikke hvor lang tid det tok, men bare ta tiden til hjelp.

Skulle det fortsatt være skjemmende etter en goood stund, så kan du søke om å få det rettet opp hos en plastikkirug/sykehus..... Om du får det dekket eller ei, blir opp til lege/ev. de som skal utføre inngrepet.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...