Gå til innhold

Til Krokodillemor..og forøvrig andre som har hatt SA!

Anbefalte innlegg

Krokodillemor, leste et innlegg du hadde skrevet om hvordan man merker at man har en SA, og jeg må bare si at det hørtes jo helt forfærdelig ut!!! Stakkar deg!

Jeg har aldri vært gravid, så jeg vet ikke noe om det, men jeg kan bare tenke meg til at det måtte ha vært det værste i verden for deg. Og så redd du måtte ha vært..

At man blir gravid og innstilt på at nå skal man få barn, åsså skjer sånne ting.. Snufs, snufs!

Tror ikke jeg hadde takla det jeg!!!

Masse flotte og sterke damer her inne må jeg si! Sukk!! :D

Men lykke til alle sammen..og stå på!!!

Fortsetter under...

Hei 0girly0

Jeg opplevde ikke noe særlig smerter, men det værste var å gå en uke å spekulere på om blødningene skyldes sa eller om jeg var i den gruppen som bare blødde i svangerskapet. Man kan ikke være forberedt på at det skal skje, og når det skjer må man bare ta en dag av gangen og ta ting en av gangen...

Håper jeg aldri opplever det igjen!!!! Men for å være helt ærlig er det nok "lettere" å miste noe man aldri har hatt (som en tidlig sa) enn noen kjære en har rundt seg.... Det perspektivet satt jeg det i, mens jeg gjennomgikk sa. Men jeg hadde det tungt, for det er fryktelig leit å miste noe man ønsker seg så inderlig.

Stå på du også, de flese opplever ikke sa, så vær optimist :o)

Jeg har hatt 4 spontanaborter. to av dem hadde jeg ingen smerter ved, mens en av dem hadde jeg litt vondt, men blødde så mye at jeg ble dårlig. blødde MASSE i 10 dager. det var ikke kult :-/ den siste gangen hadde jeg kraftige smerter, da gikk det rundt for meg. kjente det igrunnen i hele kroppen. var så kraftige menssmerter at jeg nesten gråt. varte en dag disse smertene. begynte først å blø mange dager etterpå, men jeg visste... at det hadde gått galt :-/

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...