Gå til innhold

Noen som har ømme pupper ved el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist el (i forrige uke) begynte jeg seriøst å luuure?!

Hadde el-slim til tusen (jadda; grose;0) og så vannvittig ømme pupper?! Ammer ennå minsten, men det var bare såvidt jeg greide det...au.

Kan ikke huske dette ved andre el? Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ha det ved EL.. og ganske mange dager etter også, noen ganger helt til jeg får mensen..

Ganske irriterende, for jeg liker jo å tro at jeg har ømme pupper fordi jeg er gravid, men neida.. Hrmf.. :P

Skrevet

Jeg har også som 0girly0, kan ha ømme pupper fra el til ikm. Og det er også det eneste tydelige graviditetstegnet jeg har, så ganske irriterende. Sitter stadig å kjenner på om puppene er så ømme som ved forrige graviditet, mend et er ikke så lett å huske.

Skrevet

Jaaa....og det varer helt til påske...neida....det varer som regel til ikm, men er sterkest rundt el. Denne el'n kjenner jeg stikkingene i puppene ekstremt godt. Håper det er et godt tegn for en spire...hehe!

Skrevet

Å neeei...ikke helt til påske;0)

Varte bare to-tre dager, så gav det seg.. Men var lite kos rundt denne el, dessverre. Men vi kommer STERKT tilbake neste periode;0)

Skrevet

jaaaaaaa,kjempe.og tar jo helt av 1 uke før ikm.

men kommer etter el!!

Skrevet

Godt å se ar flere er som meg.

har alltid ømme pupper fra El til TR. Egentlig ganske kjett for jeg kan ikke ta det som et tegn...Lurer på hvorfor det varer så lenge?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...