Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 Hunden våres er helt vill etter babygrøten - hun pleier å få restene etter Maja. Ikke rart Maja har blitt så godt godtatt av hunden vår - hun er jo rene matmaskinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 15. mars 2007 #2 Del Skrevet 15. mars 2007 hunden våres også elsker barnematen. hun følger med når thomas får mat å håper han ikke spiser opp alt he he. skjønne de på firebein også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #3 Del Skrevet 15. mars 2007 Hihi, ja sant det! Men så digger Maja hunden våres også, heldigvis :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 15. mars 2007 #4 Del Skrevet 15. mars 2007 Husker da lillesøstra mi var baby. Hunden vår hadde samme innvendige klokke som henne og viste nøyaktig når det var tid for grøt og fant da plassen sin ved siden av stolen hennes og ventet pent på restene. De få gangene hun spiste opp alt, måtte mamma lage en liten ekstraporsjon for hunden ble superskuffet stakkars ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #5 Del Skrevet 15. mars 2007 Hehe, hunden vår blir også skuffet dersom Maja spiser opp alt! Men jeg lager ikke noen ekstra porsjon til hunden ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 15. mars 2007 #6 Del Skrevet 15. mars 2007 Hehe, da tror jeg hunden vårs hadde blitt dårlig i magen gitt! (litt følsom mage) Idag ga Elvira hunden vår brødskiva si med prim på! Da kom middagen hans fra igår + skiva opp på gulvet i gangen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #7 Del Skrevet 15. mars 2007 Oi, ja da har han litt følsom mage :-) Maja satt å viftet med en babykjeks her om dagen som hunden hadde sååååå lyst på! Hun prøvde faktisk å ta den forsiktig utav hånden på Maja, men siden Maja ikke slapp så gikk hun å la seg. Tenkte jeg skulle se an hvordan det utviklet seg, men syntes det løste seg bra. Hunden våres er av den glupske typen - så hadde forventet at jeg måtte gripe inn, men syntes de løste situasjonen bra. Men jeg må nok være litt på vakt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 15. mars 2007 #8 Del Skrevet 15. mars 2007 hehe! dem er jo så snille! Morsomt åse hvordan dem blir mye mer forsiktig med en gang det er babyer dem har med å gjøre. Men klart, man må holde litt vakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
18.juli/29juli Skrevet 15. mars 2007 #9 Del Skrevet 15. mars 2007 stella polaris:) å for en søt hund:) elsker hunder. som jeg sa til mamma: når jeg blir stor så skal jeg kjøpe meg hund:) er ikke blitt stor nok enda:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 16. mars 2007 #10 Del Skrevet 16. mars 2007 Haha! Jeg synes babygrøt er godt selv jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå