Mirakeljenta08 Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 minsten her har aldri vært glad i middag, men etter han har vært syk så prøvde jeg med 4mnd middagsglass, det likte han veldig godt? gjør det noe om jeg gir det?(skal prøve med 6mnd men har nektet bare lurer. flere som har middagsnektere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 15. mars 2007 #2 Del Skrevet 15. mars 2007 Det gjør nok helt sikkert ingenting ! Tror ikke man skal stresse så mye med om babyen spiser helteller halvt glass, 8 mnd eller 4 mnd, å kansje noenganger bare et par skjeer. Dem regulerer seg selv å så lenge dem blir tilbudt så spiser dem viss dem er sultne. Jeg stressa selv med dette utrolig mye i begynnelsen, men nå er jeg lei av å bruke 1 time på hvert måltid å tar heller med meg frukt å brødskive i stelleveska viss hun ikke vil ha frokost... Så lenge vi har sunne friske babyer så tror jeg nok vi mødre bare kan stresse ned IKKE ment som kritikk til deg i det hele tatt altså ! ikke misforstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirakeljenta08 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mars 2007 går så bra. har ikke stressa med middag. men tenkte kanskje at 4mnd glass ble litt lite men så lenge han spiser middag så er jeg veldig fornøyd. heldigvis er barn forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå