Gå til innhold

Noen som har sett den nye 2007-modellen til phil and teds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere e3 som nå kalles sport eller e3 sport?? På bilder ser det ut som den har regulerbart håndtak, har den det?

Har vært SÅ fornøyd med vogna mi, som er kjøpt for ca 1-mnd siden, eneste jeg savner er regulerbart håndtak...Og så kommer det selvsagt NÅ. Og i den nydelig blåfargen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det søskenvogn du har eller vanlig singelvogn? Mi søster er i New Zealand nå og kjenner noen som selger Phil and Teds, ho kan få kjøpt til innkjøpspris til meg.. Har hørt at de er gode som søskenvogn, men vet ingenting om singelvogna... Har egentlig bestilt OTH som ho skal ta m hjem, men da får ho ikke innkjøpspris. Uansett mye billigere enn her i Norge 2300,-

Skrevet

Ja det er regulerbart håndtak. Det er også en regulering på søskensetet slik at det kan legges i hvilestilling, men da kun for de korteste barna, da det visstnok går under den bøylen som er på toppen av ryggen.

Skrevet

Ja, de har regulerbart håndtak, og de dødskule fargene!! Særlig den i blå camo er rålekker! :-D

Skrevet

Åååå, nå angrer jeg litt, har akurat bestilt denne vogna fra usa, hadde såå lyst på den blå, men var litt redd for at den var turkis... Endte med å bestille i den litt safere charcoal. Men har noen av dere sett den blå vogna live?? Er den kongeblå? For det er min yndlingsfarge! Kanskje jeg kan gjøre om bestillinga, de skulle ikke sende vogna før i neste uke fordi charcoal var utsolgt... Finnes cocoon'en i blå også? Så ikke sånn ut på den nettbutikken jeg bestilte...

Men ja, det er justerbart håndtak, og noen andre forbedringer, som 4 liggeposisjoner på hoveddelen, helstøpt aksel, bittelitt lettere etc.

Utrolig tøff vogn!!

Skrevet

Oj, nå fikk jeg veldig lyst på denne vogna. Syntes tidligere det var litt dumt at søskensetet ikke kunne legges noe ned, men nå kan det jo det. Noen som vet om forhandlere i Norge som skaffer denne nye modellen?

Skrevet

Det er den vogna som brukes som singelvogn også, har bare med ekstra søskensete til å sette på.

Har hatt oth også, solgte den nå da vi trengte søskenvogn. Likte den litt bedre, men det var mest på grunn av regulerbart håndtak, og nå har jo phil and teds det....

Men liker også oth sin regulering av ryggen bedre + at den er litt tettere pga at p&t har en åpning bak siden den kan brukes som søskenvogn. Men følger med plastdeksel og sol/myggnett til å dekke.

Sittedelen til p&t liker jeg bedre enn oth sin, både i oppreist stilling + at det er full liggestilling.

Ellers er de egentlig veldig like - lette og blir ganske like sammenlagt -kjempegode vogner begge to!!!

Skrevet

Rekner med at alle forhandlere i norge tar den inn etterhvert. Gjør jo det med alle andre vogner, så denne er vel ingen unntak!!

Kan jo sende en mail til han på www.biteringen.no og høre.

For oss er det ikke så viktig at søskensete kan legges ned, har egentlig ikke så mye behov for den funksjonen, men den gjør jo vognen så mye mer brukervennlig for dem som har barn som er enda tettere enn våre (2 år) eller der eldstemann sover litt enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...