Gå til innhold

Juni: sinnsyke sovestilling og mye makking..


Fjompen og SjæfsSoppen

Anbefalte innlegg

Mini får tenner og er vel mest plaget av det når han sover, og dette gir utslag i noen sinnsyke, rare og ikke minst ganske ukomfortable (ser hvertfall sånn ut..) stillinger og en hel del makking og gnuing..

 

Har hatt han i sengen ilag med meg nå som vi er alene en stund, og inatt våknet jeg av at noe ikke helt stemmte, begynnte å lete etter mini, men fant bare en fot som sparket meg i puppen (!!!???)

Joda lillegutt lå med hodet sitt ved kneet mitt, en hand pusket meg på leggen og en fot sparka villt i magen/ puppen om hver andre..

 

I morgen kommer pappa hjem igjen og da blir det tilbake i sengen med mini, men hvis han greier å sose rundt i sengen vår, hvordan skal det da gå i den lille sprinkel sengen??

 

hehe dette var bare et lite innlegg om hvordan natten min var og et utslag av stoooor kjedsomhet ikveld, så jeg bare måtte fortell om det.

 

Noen som har opplevd no av det samme når det har vært tenner på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi finner til stadighet G både her og der i senga si... Helt nede i fotenden, på tvers med beina ut av sprinklene, på magen med rompa i været og armene rett ut til hver side, oppå bamsen med overkroppen osv osv osv, hihi. Han krabber rundt i søvne til og med, ser veldig merkelig ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ser det for meg ja :D

 

Selv har jeg funnet Martin under lammeskinnet i senga si, og våknet flere ganger av drittbleie i fjeset, unødig å si at det er en moro sak å våkne til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

Mathias finner i vi i de rareste stillinger, hode i fotenden, på tvers, på skrå, på magen med knærna under magen, under sprinkelbeskytteren (!!), med bena hengene ut av sprinklene tja, de fleste merklige stillinger altså :)

Det er liksom ikke så mye å gjøre med da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...syns jeg ser det:) jeg har funnet mathias i alle mulig slags "positurer" i senga...eller...ikke stående eller på alle fire e.l. da:) men på tvers, krølla oppi et hjørne, heeelt nedi enden av senga etc...fantastisk at han klarer mener nå jeg:)

 

her er det jo ingen tenner enda...så kan ikke si det har noe sammenheng her nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...