Tenker på nr 4 Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg begynner å tro at det er mest mannfolk som sitter og finner på disse såkalte Kjærringrådene.. Som feks: Vaske vinduer Støvsuge Vaske gulvet Ha masse sex Jeg tror de finner på dette slik at de skal slippe å hjelpe oss med husarbeid nå når vi går gravide... For jeg har nå gjort dette, men gjevne mellomrom( som vanlig ) Men ingenting skjer her i gården.. He he he he he (",)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hehe.... Du sier jammen noe...;o)
Tenker på nr 4 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 Må bare legge til at jeg prøver ikke å sette igang fødselen, men dette er jo dagligdagse ting som nesten alle av oss må gjøre(",)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Jeg kan bare ikke forstå at folk klarer å ha sex sånn helt mot slutten, jeg.... Klarer dere tenke på ordentlig sex, eller tenker dere på babyen inni der mens dere holder på? Huff, nå må jeg bruke anonym-knappen... *rødme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå