Gå til innhold

Hjelp! Hun bare gråter og gråter!

Anbefalte innlegg

I hele går natt og nå siden jeg la henne våkner hun ca en gang i timen å bare gråter i halvsøvne og tar laaang tid før vi klarer roe henne!

Hun har også vært ganske sutrete hele dagen idag...

Hun har ingen tenner, å syns det er som det alltid har vært inni munnen hennes.... merker heller ikke at hun biter uvanlig mye på ting, men hun biter jo på det meste til vanlig også.

Det virker ikke som hun har vondt i magen...

Kan det være tenner fordetom??? Noen som hadde det sånn før dem fikk tenner ?

Jeg får så vondt av den lille jenta mi! Håper dette går fort over....

Fortsetter under...

Uffda, det er ikke greit med de små når de gråter og gråter. Jeg hadde tenkt å skrive ett innlegg selv om dette, for vi har det omtrent likedan her hjemme. Hun våkner ikke så ofte som hver time og gråter da, men når hun våkner på natten så hylskriker hun...Hun er også veldig sutrete på dagtid. Det jeg har tenkt om dette er enten tenner på vei eller at hun er frustrert fordi hun vil opp og frem men ikke får det til. Muligens begge deler. Håper tenna kommer og at hun får til å krabbe ordentlig... tror nemlig at det er det. Hun har jo fått 8 mnd mat, men virker heller ikke på meg som om det er magen.

Uff a meg, er ikke godt for noen av dere når det er sånn. Snulla her har 7 tenner, og kan ikke si vi merket noe til at noe av de kom (heldigvis...)

Det kan ikke være ørene da? Her har vi hatt ørebetennelse to ganger, har ikke hatt feber, men vært tydelig plaget og da hadde vi det sånn som du beskriver. Du kan jo prøve å trykke lett på utsiden av ørene hennes, der den lille tappen er, hvis du skjønner hva jeg mener? Hvis de har vondt i ørene, så ser du det tydelig da. Håper dere finner ut av det, og ting blir bedre snart.

det er neimen ikke lett dette her !

har hatt ørebetennelse før, men da merka vi det veldig godt, men skal prøve å trykke der å se om hun reagerer....

Å hun som egentlig er en så glad baby !

Håper det dukker opp et par tenner, for da vet vi hvertfall sikkert grunnen...

Håper det dukker opp noen tenner eller at hun kryper snart hos deg Majaminparaja, så får vi kansje komme oss litt ovenpå igjen.

Man får kjenne det på kroppen når dem er så urolige...

Jeg har ikke fått svart deg før, jeg, siden jeg har vært uten internett noen dager... Så nå har det kanskje løst seg hos deg.

Jeg ville bare si at dette høres veldig kjent ut. Karsten har også grått mye om natten og også vært mye sutrete på dagen. Jeg merket heller ingen forskjell i munnen hans, men da han ville sutte på fingeren min kjente jeg en dag plutselig noe skarpt der...

Nå er vi tilbake med den samme gråtingen på natten og sutring på dagen. (Mulig de sutrer litt på dagen fordi de er trøtte etter en dårlig natts søvn). Så jeg tror kanskje tann nummer tre er på vei...

Denne gråtingen på natten var verst en natt, men varte vel i 3-4. Paracet hadde ingen effekt...

Men trøsten min er i hvert fall at det går over! :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...