Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hehe, kanskje ikke akkurat farlig da? Men er det ugunstig og ha i forbindelse med fødsel eller noe? Jeg merker ingenting, utenom at jeg av og til ikke kommer meg opp av senga når jeg har venta for lenge med og på do.... får forferdlig vondt i underlivet.... Hender ikke så ofte. Fikk bedskje om at det kunne være urinveginfeksjon og at jeg burde gå til lege/jormor med en gang med urinprøve. Men ser di evt om jeg har det ved neste kontroll, bare ved og se sånn helt vanlig på en urinprøve utenom og vite det på forhånd? For jeg har hatt dette før, og ingenting var galt med urinen min på kontroll da.......
Mamma Mirabell Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 jeg hadde det for en mnd tid siden og fikk da beskjed om at jeg måtte ha medisiner for det for å gå med uvi når man er gravid KAN sette i gang fødsel for tidlig.. var ikke ofte det skjedde skjønte jeg men faren var der.. så greit å komme seg til legen da og gå en liten kur selv om man ikke merker noe særlig til det... Lykke til legen vet nok hva han/hun skal gjøre når du spørr de, men dette var i alle fall svaret jeg fikk.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 De sjekker etter bakterier i urinen automatisk ved kontroll. Jeg får også skikkelig vondt i underlivet hvis jeg venter altfor lenge med å gå på do, feks om natta. Tror dette er normalt, så du trenger ikke å ha UVI. Men det er uansett greit å utelukke det, siden en ubehandlet uvi kan føre til nyrebekkenbetennelse, og det er VONDT det!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Ok,takk for svar:) venter til onsdagen da, skal på kontroll da. Kan vell ikke haste sånn. (skrev til en jormor på nett og spurte) Er i uke 36. Har jo med urinprøve da, så da ser vell hun det om jeg har uvi eller ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå