Gå til innhold

Noen som har tenkt tanken på tvillinger?

Anbefalte innlegg

Har et vennepar som hadde to søte sneller fra før av og så ble de gravide igjen til tross for p-pille bruk. Jeg slang litt med leppa og sa at det sikkert ble tvillinger, og jammen gikk ikke spådommen i oppfyllelse!! For en mnd siden kom nurka og vips så hadde de 4 barn på 4 år!!

Nå har jeg akkurat vært å sett på de to små nydelig ( ja jeg fikk nesten melkespreng!!!! ) og gjort meg noen tanker om at av og til så er bonusen ikke bare en, men to............... eller tre! Skal bli artig å se hvem som får det her inne, da det sikkert blir født like mange tvillinger i november som resten av året :-)))))))))))

Fortsetter under...

jeg har det!!!!! vet om risko og alt det der.. men for meg hadde det värt my dream cometrue!

testet jo poistivt 4 dager för tiden. betyr jo ingenting :-)) men sá har jeg tenkt for meg selv at med tvillinger sá er jo hcg niväet höyere ikke sant? hehe - Men jeg er sááá fornöyd med min lille jeg assa... :-)) blir nok mer tid til kosing med bare en :-)

Ja!! Det er en pergospire jeg venter, og da er jo sjansen for å få tvillinger mye større. I tillegg er det mange tvillingpar i både min og samboers familie.

Å få et friskt barn må være helt fantastisk, å få to må være toppen!!! Men mye arbeid...hehe, nok med en, men flott med to også!!

Lurer på hvor tildlig en kan se om det er to på ul? Noen som vet??

Det er drømmen min også. Ventet tvillinger forrige gang (gravid 6 mnd etter nr 2) med termin 14 mnd mellom dem og forrige. Vi ønsket dem tette siden det er 10 år mellom de to første. Dessverre gikk ikke det bra, men da vet vi nå at sjansen til å få tvillinger fortsatt er reell! :) . Uansett er vi utrolig lykkelige over å få barn igjen nå. Klem

Annonse

Hehe! Tja... Er en god del tvillinger i slekta mi så har tenkt på det. Før jeg ble gravid også. Ingen har enda fått tvillinger i mitt slektsledd, og etter spådommene skal det komme her... Hehe! Hadde håpet på en i gangen, men er der 2 så gjør ikke det noe heller!

Jeg fikk tvillinger første gang. Fikk vite det på ul 7 uke. Det var det første legen sa. Oj..... her er det iallefall to. Måtte komme tilbake to uker etterpå for utvidet UL så de kunne ha opptelling. DET var rare to uker. Tror ikke faren sa mange setninger de ukene. knis. Var glad det ikke var tre. Den beskjeden fikk nemlig venninna mi. Hun fødte dagen før meg. Vi begge kom fra familier med flerlinger, men fikk likevel bakoversveis!

• 2 uker senere...

Hehe, vi hadde ikke planlagt å bli gravid, men ble gravid og vi fikk vite for en og en halv uke siden på UL at det var 2 stykker der inne!!

Vi hadde nettopp summet oss og vendt oss til tanken på at vi var gravid..så ble vi ganske sjokkert når vi fikk vite at det var 2 der inne.

Skal på ny UL tirsdag etter påske og er veldig spent, skal etter mine beregninger være 9+1 ca... :o) da!!!

Jeg tenkte tanken en gang eller to ja, men var på ultralyd for 2 dager siden (uke 7), og det var en hjerterytme og et embryo, så det blir nok en baby som skal få dobbelt så mye kos i stedet.. hehe! Men det hadde vært litt gøy med twins ja!

Ja jeg har også vært innom tanken. Kanskje mest fordi jeg har hatt en romantisk drøm om mange barn. Da er det litt dumt å være 31 år når førstemann kommer ;) Men sånn har det blitt. Vi har ingen flerlinger i slekta, men herlighet, ett friskt barn er virkelig mer enn hva man kan ønske seg :):) Enig i at det blir spennende å se hvor mange som venter fler enn én!!

Var på ul i uke 5 og fikk høre at her HAR det vært to...men den ene hadde fallt fra...ble ikke noe av....rart, men det er mange tvillinger i slekta så ikke noe bombe. Men alikevel er det greit med en. Har jo 3 jenter fra før.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...