Fødeklar_ja! Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 har sotte å lest innleggan no, litt dumt at æ ikke e her så ofte mer, e mer på barnimagen no sia æ har et barn i magen hehe.. Kordan går det med dåkker? Her går det strålanes, vi e flytta no til Fræna..så no bor vi midt på landet med masse saua hehe. Elias stortrives her, merke at han e i så mye bedre humør her enn ka han e i tromsø, så angre ikke på det valget her nei. Når det gjeld utviklinga til elias så har han no fått alle tennern, mangle bare de 6 års jekslan. Han e litt treg med ordforråd har vi merka.. det går mest i mamma, pappa, åh nei, bø, ja, nei og sånne vanlige ord.. Håpe no det kommer snart. Har søkt han inn i barnehage her nede no, skal visst få svar om ei ukes tid.. HÅPE han får plass!!!! Trass e han også blitt ja.. han kan få skikkelige raserianfall til tider, men det også minka når vi flytta hit. Vi sett han i stolen når han blir sint og ber han sitte der til han roe sæ ned, så kommer han no til oss etter en 10 min ca i kjempe godt humør igjen. Ellers vet æ ikek så mye mer ka æ skal skrive.. æ begynne med oppkjøring snart, holde på med det trafikale grunnkurset no, målet e å ha lappen i sommer, hvertfall før neste unge kommer i september! wish me luck =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8643793-juni-heia-alle-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Hei!!! Kjekt å høre fra deg...Her er også alt bare bra med meg, Mathias og den i magen...Har vært på maaange kontroller hos jm, lege og sykehus pga høyt blodtrykk, men det har stabilisert seg litt nå. Følte ei stund jeg ikke gjorde noe annet enn å gå på kontroll. De er nok litt påpasslige siden jeg hadde sv.skap.forgiftning da jeg gikk gravid med Mathias. Mathias har jo nå gått i bhg siden sommer, og trives veldig godt. Han har arvet sin mors stahet og vilje, men det er sikkert en bra ting:) Mathias er også en mann av relativt få ord, men mye babbel...men det kommer nok flere ord snart:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8643793-juni-heia-alle-sammen/#findComment-8654730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå