Gå til innhold

Noen som vet...ang quick respons graviditetstest?? HJELP!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min søster skulle ta en test, og tisset på pinnen. Strålen for i alle retninger, og hun var så utrolig nervøs, at hun til og med hadde glemt å lese bruksanvisningen.. Og hun tok testen på et offentlig toalett, da hun var på jobb!

 

Ruten som var nærmest hullene der strålen skulle treffe, var rosa over hele ruten. (Tydligvis ødelagt) Mens den ruten som var nærmest håndtaket, hadde en meget klar strek! Og jeg synes å huske at det var ruten nærmest håndtaket som var "den avgjørende ruten".. Sa at hun var nok gravid, og at hun burde dra til legen i morgen tidlig. Men at det var mulig jeg husket kraftig feil..

 

Så er det noen her inne som vet?? Hun er så nervøs at jeg synes nesten synd i henne..takker for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal vel være to streker for at man er gravid.

Men hadde jeg vært henne hadde jeg tatt en ny test i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QR har såvidt jeg vet bare en testerute,hvor både kontrollstrek og testestrek skal komme frem i.er det bare en strek der er den negativ.

 

Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har 2 ruter..men jeg husker liksom ikke helt om det var den nærmest håndtaket som var den som utgjorde positiv/negativ, eller om det var den nærmest hullene der man skal tisse.

 

Den første ruten skal det vel egentlig alltid komme en strek, men på denne testen hadde bare hele ruten blitt rosa. Den andre "avgjørende" ruten, hadde hatt en strek.

 

Nei, hun får smøre seg med tålmodighet til legetimen i morgen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...