Gå til innhold

April: De siste melketennene...

Anbefalte innlegg

Oppdaget plutselig i dag at Lille hadde fått to nye jeksler nede...tann nr. 17 og 18. Det forklarer i grunnen mye dårlig humør i det siste..... men skal de komme alt nå. Trodde det var leeeeeeenge til de bakerst tennene kom, jeg... Når er det vanlig?

Hilsen en noe overrasket

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8643507-april-de-siste-melketennene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satt akkurat og lurte på hvor mange tenner aprilbarna har. Sondre har også bare 12 tenner - de fire fortennene oppe og nede + 2 jeksler oppe og 2 jeksler nede. Han var jo tannløs på 1-årsdagen i fjor, så det er i alle fall fremgang ;-) Men nå synes jeg at det er lenge siden det har skjedd noe på den fronten...

jenta mi sine to første tenner dukket opp to dager før bursdagen hennes...;) godt å høre det er flere som har fått tenner sent da!:)

lenge siden jenta mi har fått noen tenner også.. ho fikk de 4 jekslene rundt 1 1/2 år om jeg ikke husker feil.. ikke fått noen flere etter det.. venter på hjørnetennene snart iallefall...;)

Vi fant også ut i forrige uke at Tarald har fått to av sine 2 års jeksler! Artig! Riktig at noen barn får det på denne tiden. Stemmer også at det må være nr 17 og 18. Vi fikk under tvil lov til å telle ; )

Og, ja så fikk vi også forklaringa på hvorfor han har vært så grinete et par netter..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...