ApriIbaby Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 Oppdaget plutselig i dag at Lille hadde fått to nye jeksler nede...tann nr. 17 og 18. Det forklarer i grunnen mye dårlig humør i det siste..... men skal de komme alt nå. Trodde det var leeeeeeenge til de bakerst tennene kom, jeg... Når er det vanlig? Hilsen en noe overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 15. mars 2007 #2 Del Skrevet 15. mars 2007 tror ikke det er uvanlig at de kommer nå!! jenta mi har bare 12 tenner ho.. mangler forsatt hjørnetennene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 15. mars 2007 #3 Del Skrevet 15. mars 2007 er det ikke noe som heter 2-års jeksler da? Tror det skal komme noen rundt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg satt akkurat og lurte på hvor mange tenner aprilbarna har. Sondre har også bare 12 tenner - de fire fortennene oppe og nede + 2 jeksler oppe og 2 jeksler nede. Han var jo tannløs på 1-årsdagen i fjor, så det er i alle fall fremgang ;-) Men nå synes jeg at det er lenge siden det har skjedd noe på den fronten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 18. mars 2007 #5 Del Skrevet 18. mars 2007 jenta mi sine to første tenner dukket opp to dager før bursdagen hennes... godt å høre det er flere som har fått tenner sent da! lenge siden jenta mi har fått noen tenner også.. ho fikk de 4 jekslene rundt 1 1/2 år om jeg ikke husker feil.. ikke fått noen flere etter det.. venter på hjørnetennene snart iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 19. mars 2007 #6 Del Skrevet 19. mars 2007 Vi fant også ut i forrige uke at Tarald har fått to av sine 2 års jeksler! Artig! Riktig at noen barn får det på denne tiden. Stemmer også at det må være nr 17 og 18. Vi fikk under tvil lov til å telle ; ) Og, ja så fikk vi også forklaringa på hvorfor han har vært så grinete et par netter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå