Gå til innhold

Noen som vet...ang quick respons graviditetstest?? HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster skulle ta en test, og tisset på pinnen. Strålen for i alle retninger, og hun var så utrolig nervøs, at hun til og med hadde glemt å lese bruksanvisningen.. Og hun tok testen på et offentlig toalett, da hun var på jobb!

Ruten som var nærmest hullene der strålen skulle treffe, var rosa over hele ruten. (Tydligvis ødelagt) Mens den ruten som var nærmest håndtaket, hadde en meget klar strek! Og jeg synes å huske at det var ruten nærmest håndtaket som var "den avgjørende ruten".. Sa at hun var nok gravid, og at hun burde dra til legen i morgen tidlig. Men at det var mulig jeg husket kraftig feil..

Så er det noen her inne som vet?? Hun er så nervøs at jeg synes nesten synd i henne..takker for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre glemt det der, men har du prøvd å spørre på bli gravid eller 1.trimester. der har de testenes utseende friskere i minne...:)

Skrevet

varierer fra test til test hvordan den er..

Skrevet

hei...det varierer nok fra test til test...men tror du har rett på at den streken som er nærmest håndtaket er den som bekrefter at du er gravid...hmm....hun burde ta en test til for sikkerhets skyld...

snart mamma :) 36+5

Skrevet

Min test viste det i rute nr to, altså den til høyre, den første var bare en indikasjon på om testen var utført riktig. Den første viste en strek, den andre viste kryss, siden jeg da var gravid. ellers kan du søke på den testen hun tok på nettet, så får du bruksanvisning på nettet :)

Skrevet

var bare en rute på min test.. skulle bi et eller to strek...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...