Gå til innhold

Ex u. januar... gravid igjen??? (litt langt)

Maibaby nr 2 på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

E ny her, håpe at noen ka gi mæ et svar eller råd og støtte...

4 januar ble det oppdaga at lille frø lå død i ve. eggleder, ble da lagt inn på sykehus og fikk cellegift. Va å tok bl.prøva flere gang etterpå for å måle HCG nivå, siste gang 2 uker etter cellegift. Fikk da beskjed om at hvis æ ikke hørte nåkka va alt i orden. Fikk også beskjed om at æ måtte vente 3 mnd før æ og sambo kunne prøve igjen.

Æ blødde ikke så mye under eller etter cellegift, men fikk beskjed om at kroppen ordna opp sjøl. Fikk tr etter 5 uker, noe kortere enn vanlig. Regnet da med at alt var "up and running" igjen.

Skulle egentlig ha tr for noen dager siden, men ingenting har skjedd. Tok test i ettermiddag som var positiv!!!

Kan det være at det "henger" igjen etter januar eller kan d være at æ e gravid igjen? Å om det e sånn at æ e gravid igjen, må æ da ta abort grunnet cellegift i januar?

Æ kan ikke forstå korsn æ ska ha blitt gravid igjen... ( vet godt hvordan man blir gravid....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg tok det over to måneder før HCG var nede på null etter cellegift. Så det KAN være rester etter EXU`en, men det kan også være ny graviditet. Du bør komme deg til legen og måle om HCG stiger eller synker.

Skrevet

Nøtt har 100% rett, kom deg til legen!!

Skrevet

Var hos legen på fredag og i dag. Var for tidlig å si noe sikkert, men skal tilbake om 14 dager for å se om det er et lite hjerte som banker:-) Så nå er det bare å vente og håpe på det beste.

( har bytta nick)

Skrevet

Hei! Jeg hadde også EXU i januar, med operasjon, og går nå rundt og håper jeg er gravid igjen... Har IKM på fredag, men bare neg.test til nå, så det blir sikkert ikke noe.

Det blir spennende å høre hvordan det ordner seg for deg. Når får du svar på blodprøvene, om hCG stiger?

Krysser fingrene for at det ordner seg for deg!

Skrevet

Hei:-)

Krysse fingran og alt jeg har for at du har en liten spire i magen:D

Fikk litt blødning i dag, ringte fastlegen for å høre HCG verdien, den var ikke så veldig forhøyet. Litt vanskelig å si om den stiger siden jeg bare har tatt en bl.prøve. Men det er ganske tidlig enda, ca 3- 4 uke i følge gynekologen.

Har vært på UL idag, bildet var uforandra fra fredag, så skal tilbake som avtalt 29/3.

Så i følge gynekologen og CB digital er jeg gravid.

Huff, det er så nervepirrende dette her. Men det er vel bare å krysse fingrene og be til høyere makter om at det skal gå bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...