Maibaby nr 2 på vei Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 E ny her, håpe at noen ka gi mæ et svar eller råd og støtte... 4 januar ble det oppdaga at lille frø lå død i ve. eggleder, ble da lagt inn på sykehus og fikk cellegift. Va å tok bl.prøva flere gang etterpå for å måle HCG nivå, siste gang 2 uker etter cellegift. Fikk da beskjed om at hvis æ ikke hørte nåkka va alt i orden. Fikk også beskjed om at æ måtte vente 3 mnd før æ og sambo kunne prøve igjen. Æ blødde ikke så mye under eller etter cellegift, men fikk beskjed om at kroppen ordna opp sjøl. Fikk tr etter 5 uker, noe kortere enn vanlig. Regnet da med at alt var "up and running" igjen. Skulle egentlig ha tr for noen dager siden, men ingenting har skjedd. Tok test i ettermiddag som var positiv!!! Kan det være at det "henger" igjen etter januar eller kan d være at æ e gravid igjen? Å om det e sånn at æ e gravid igjen, må æ da ta abort grunnet cellegift i januar? Æ kan ikke forstå korsn æ ska ha blitt gravid igjen... ( vet godt hvordan man blir gravid....)
Nøtt Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 For meg tok det over to måneder før HCG var nede på null etter cellegift. Så det KAN være rester etter EXU`en, men det kan også være ny graviditet. Du bør komme deg til legen og måle om HCG stiger eller synker.
Dizzie_mortil3 Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Nøtt har 100% rett, kom deg til legen!!
Maibaby nr 2 på vei Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2007 Var hos legen på fredag og i dag. Var for tidlig å si noe sikkert, men skal tilbake om 14 dager for å se om det er et lite hjerte som banker:-) Så nå er det bare å vente og håpe på det beste. ( har bytta nick)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Hei! Jeg hadde også EXU i januar, med operasjon, og går nå rundt og håper jeg er gravid igjen... Har IKM på fredag, men bare neg.test til nå, så det blir sikkert ikke noe. Det blir spennende å høre hvordan det ordner seg for deg. Når får du svar på blodprøvene, om hCG stiger? Krysser fingrene for at det ordner seg for deg!
Maibaby nr 2 på vei Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2007 Hei:-) Krysse fingran og alt jeg har for at du har en liten spire i magen:D Fikk litt blødning i dag, ringte fastlegen for å høre HCG verdien, den var ikke så veldig forhøyet. Litt vanskelig å si om den stiger siden jeg bare har tatt en bl.prøve. Men det er ganske tidlig enda, ca 3- 4 uke i følge gynekologen. Har vært på UL idag, bildet var uforandra fra fredag, så skal tilbake som avtalt 29/3. Så i følge gynekologen og CB digital er jeg gravid. Huff, det er så nervepirrende dette her. Men det er vel bare å krysse fingrene og be til høyere makter om at det skal gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå