Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Noen som har den..eller vet noe om den? Funker den bra..? Fikk sånt tilbud i posten idag...
Verdens tøffeste mamma Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Vi har den.. Fikk tlf.. Vet ikke om det "virker" for har ikke hatt behov for forsikring- heldigvis.. Betaler 90 kr mnd.. Vi er sikkert overforsikret vi da.. har i banken vår også men har ikke satt oss skikkelig inn i hva de innebærer..
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 hehe... greit å være på den sikre siden da
jabk Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 hei. vi ble overtalt på tlf ang ace barneforsikring, hun sa det var den beste og overtalte meg med noe jeg ikke husker nå. Men den er ikke bra, vi sa den opp og har nå i vesta. grunnen til den ikke er bra, er at den kun dekker for ulykke og ikke etter sykdom. bare et fåtall av barna blir invalide av ulykke, det er mest etter sykdom. Terra hadde en oversikt, jeg husker ikke prosenttallet, men det ble en vekker for meg. Ville ikke tatt ace pga dette jeg iallefall:)
Mammaen te prinsesså<3+en til Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 jeg har ACE, og spurte hvilken forsikring det var..og de sa at det var Norges toppforsikring, så det er da ALT kan du si!! Og du lenger oppe, vi betaler 79 kr i mnd, kanskje du skulle ringt dem siden du betaler mer enn oss, og vi har toppforsikringa.
jabk Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 ja det var noe slikt de sa til oss og, men terra (banken) vår lo når jeg fortalte. når jeg gikk gjennom vilkåra såg jeg at ace kun dekker for ulykke. ikke for sykdom som er en vesentlig del å ha i forsikring.
Mammaen te prinsesså<3+en til Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 hmm...må kanskje revurdere dette da..hvor mye betaler dere i Vesta da? Takk for tipset;)
jabk Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 vesta koster 1750 kr i året, så er litt dyrere. men der tok vi den dyreste og, det finnes billigere. vi tok slik at han får utbetalt en viss sum ved noen av de alvorligste sykdommene. Men har utskrift fra vg, der var det en oppsummering av flere forsikringsselskap. adressen er www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=133817. vet ikke om den fungerer lenger men du kan jo prøve;) ser nå, husker hva ace overtalte med. dagpenger ved sykehusopphold, de gir mer og raskere enn de andre selskapa. de har en utbetaling ved kreft, ellers kun ulykke. de andre har ved flere sykdommer som eks, kreft, ms,cystisk fibrose,nyrelidelser, ulcerøs colitt, morbus crohn, omfattende brannskade, alvorlig ryggskjevhet, leddgikt, diabetes...de som eks har dette er vesta, if, skandiabanken, storebrand, men utbetalinga varierer. den vanlige forsikringa til vesta er 1320 ifølge denne tabellen og ace er 948 kr- da har vesta med sykdom og utbetaling ved alvorlige sykdommer samt tilskudd ved langvarig pleie som heller ikke ace har... litt på denne tabellen, men det kan jo være du får den opp selv;)
Mammaen te prinsesså<3+en til Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Takk takk;) vil jo at schnuppa skal ha det beste om noe skulle skje;)
jabk Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 ja det vil vi jo:) bare ikke alltid så lett med disse forsikringene. fant sida ja, den fungerer enda....fant et sitat: Bare ulykkesforsikring ikke nok Det er langt større sjanse for at barnet blir alvorlig skadet som følge av sykdom enn av ulykker. Selv om barn er aktive og uhell fort kan skje, er de fleste skader lite alvorlige og kan behandles raskt. Styr derfor unna rene ulykkesforsikringer for barna. To av tre utbetalinger fra barneforsikringer gjelder nemlig sykdom. men du kan jo lese selv;) håper du finner en som passer for dere;) vi har nemlig mye problem med personforsikring på oss foreldre, de har bare gjort feil i nordea og vi har betalt over 2000 for mye, de har opprettet to nr på en forsikring og bare tull, sur var han over tlf og sa vi skulle sende på fax. har skrevet alt i kveld og skal sende. sier opp forsikring der og tar heller her i banken vår...bare stress jo;) men så trenge me det jo og...hihi...
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. mars 2007 Da tror jeg jeg heller skal kikke litt mer på tilbudet fra banken jah så de dekte kreft med ace, men ikke f.eks flåttbitt å slike ting... Ha en fin kveld alle sammen
Bea-79 Skrevet 16. mars 2007 #12 Skrevet 16. mars 2007 ACE er veldig kjekk å hvis man har barn som er mye på sykehus, vi får 500 kr døgnet.. De har betelt oss mye mer en vi har betalt de.. Har for to barn 149kr imnd..
Gjest_1001 Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har både ACE og If. De er greie på hver sin måte. If forsikringen får "gratis" i og med at vi har 6 av forsikringene gjennom If. Vi har 20 % rabatt på forsikringene våre i året ;-)
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 16. mars 2007 #14 Skrevet 16. mars 2007 Hei ! Nå har vi gått igjennom alle de uliek tilbudene fra alle de ulike bankene og frimaene som gir forsikring... vi har brukt veldig lang tid og sammen med en som har greie på dette fant han ut at gjensidige har den beste sykdoms og skadeforsikringen..... vi har nå tegnet den til begge våre barn... men kommer jo an på hva en er ute etter at forsikringen skal dekke da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå