Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 kanskje hvis du svarte på noen av de innleggene andre har skrevet, ikke bare prøve å få folk til å svare på dine innlegg så oppdager du at det er folk her...
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Hei,=o) Nå er jeg her...Men ikke så lenge... KLemme PS! ikke bry deg om anonym...=o)
grand danois Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 jaja... ej he jo sett på alle innlegga..men d va jo ingen som sa noke meir=) trenge ikkje om å vere frekk da:(
grand danois Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2007 d he nåke me at ej e ny:/ å alla virka som dej kjenne kvarandre så gått her..å så prata ej me tanta til cecilie i sta,å ho ville ej skulle sei i fra om testen. va ikkje meininga å mase:(
Stinemoj Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Du er ikke den eneste som er ny her saltpute... Å jeg kjenner den følelsen av at det virker som alle kjenner hverandre og du er litt outsider... men man må egentlig bare hoppe inn i samtalene og håpe på det beste Jentene her er greie, ihvertfall de jeg har vært borti! =)
grand danois Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2007 ja...takk for de=) ej meinte ikkje at alle skulle lese innlegga mine..men ej vart så ivri når ej tok den eine graviditets testen,for der va to streka,men den eine va så svak. så ej ville svare dei som lurte=) men ej sjønna mej ikkje på alle forkortningane her,d e derfor ej ikkje tåre å svare noken. tenk om ej e heilt på jorde da=)??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Hei jenter!=) Vi har jo alle vært nye, og det er bare å hoppe inn i samtalene ja=) Ikke meningen at dere skal føle dere utafor på noe vis. Og hvis dere ikke får svar, så er det nok bare ingen her. Ikke noe farlig å gjette feil på de forkortelsene, vi har alle vært der;-) Her er de forkortelsene vi bruker mest: EL= eggløsning TR= Tante rød, altså mensen SA= Spontanabort CB= clear blue graviditets/-eggløsningstest Er det noen fler du lurer på hva betyr, så bare spør=) Hvis ikke er det full liste over forkortelser på bli gravid-forumet. Hvis dere vil bli bedre kjent, så lag en tråd der dere spør om msn-adressen vår. Vi skriver vi en del med hverandre der, og blir enda bedre kjent=) Klem til dere
grand danois Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2007 takk=) en tråd, betur d et nytt innleg?=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 Hei.. Bare bra å komme med masse innlegg/tråd...=o) Innlegg =tråd ja...hihi... klemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå