LivetErEnLek Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 Ikke mer enn 5-10 sekunder, men i dag har hun faktisk slept seg mange ganger. Første gangen ble hun veldig overrasket selv. Hun sto og holdt seg i stuebordet og så fikk hun se en leke oppå der som hun hadde veldig lyst på og så tok hun tak med begge hendene og da var det jo ikke noen hender igjen til å holde seg fast med. Hun sto sånn i noen sekunder før det gikk opp for henne at hun sto helt alene og da gikk rumpa bums i gulvet. Så nå er resten av dagen blitt brukt til å øve seg. Hun drar seg opp overalt, står å gynger en stund, akkurat som om hun prøver å finne balansen og så slipper hun. Stråler som ei sol og er sååååå stolt av seg selv. Kanskje enda mer enn mamma*n ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 15. mars 2007 #2 Del Skrevet 15. mars 2007 hæææ?? står alene??? hihi... utrolig må jeg si!!! så flink jente da!!! jenta mi er så veldig baby enda!! skjønner godt dere er stolte begge to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mars 2007 Er ikke lange stunden enda da. Hun er veldig aktiv og glad i å pusle på for seg selv og prøver hele tiden ut nye ting for å finne ut hvordan denne finurlige kroppen fungerer. Har en guttunge som var akkurat like dan da han var baby og tror han begynte med å stå alene før henne faktisk. Men det å gå, det har hun langt igjen til før hun finner ut av. Hun går bortover gulvet alene, på knærne, men prøver vi å holde henne i hendene for at hun skal gå bortover, går beina helt i kryss. Men selv om jeg selvfølgelig synes det er spennende å se henne utvikle seg og vi begge blir stolte av nye fremskritt, skulle jeg noen ganger ønske ting kunne stoppe litt opp. De blir alt for fort store.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 15. mars 2007 #4 Del Skrevet 15. mars 2007 ja de blir jo veldig fort store når de får til slike ting.. syns bare det er utrolig tidlig å være oppe å stå nå... jenta mi sitter jo ikke engang så er fortsatt liggende når ho skal ordne selv på gulvet.. kommer seg ikke fremover.. bare rundt og bakover så virker veldig liten enda.. men det kommer vell snart... når er jenta di født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 15. mars 2007 Snuppa ble 8 mnd for en uke siden, har bursdag 8 juli. Men hun kom 15 dager på overtid, og tror kanskje det også kan spille inn på at hun er tidlig ute med enkelte ting. Hun har en kusine som er 16 dager eldre enn henne, og de er ca på samme trinn i utviklingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 15. mars 2007 Og ja, det kommer nok sikkert snart, og da skal jeg love deg at det kommer dager da du skulle ønske hun kunne holde seg litt i ro ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #7 Del Skrevet 15. mars 2007 Kan tenke meg at hun er stolt :-) De er jo så søte når de finner utav ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 15. mars 2007 #8 Del Skrevet 15. mars 2007 Så utrolig spennende ! Det virker så fjernt at di små bebisene våres snart skal ut å gå ! Forstår godt du er stolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Mamma** Skrevet 15. mars 2007 #9 Del Skrevet 15. mars 2007 Oi oi oi.. Det må jeg si.. Flink jente det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 15. mars 2007 #10 Del Skrevet 15. mars 2007 Så fantastisk flink jente du har ). Snuppa mi har akkurat begynt å reise seg, og er veldig stolt av seg selv. Hun greier også å flytte de små beina sine litt når hun holder seg fast i bordet, er nok ikke lenge før hun går rundt hele bordet. Men tror det er en liten stund til hun slipper seg ja, er litt for mye shaken stevens ennå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 15. mars 2007 #11 Del Skrevet 15. mars 2007 Så morro! Snuppa mi reiser seg og holder seg med en hånd, men når hun slipper med begge hender faller hun. Hun begynte å krabbe i går , da. Så er ganske stolt her. Men du verden så mye mer det ble å passe på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumsi tobarnsmor Skrevet 15. mars 2007 #12 Del Skrevet 15. mars 2007 Wow! Det må være veldig tidlig! Så spennande Fant ut at eg måtte flytte leikegrinda ned på nederste hakk når snuppa mi reiste seg opp etter gelenderet for to veker sidan. Men ho detter som regel bakover ganske raskt. Så det er lenge til det blir stå/gå her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 15. mars 2007 #13 Del Skrevet 15. mars 2007 Så morsomt! Nora reiste seg når jeg holdt henne som støtte sidelengs for noen dager siden, men å stå alene, nei, det gjør hun ikke ennå! Men jammen går det unna etterhvert når hun krabber. Spesielt når kosten og feiebrettet er ute - da er hun svært rask - mener nok at lodottene er et nyttig kosttilskudd;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #14 Del Skrevet 16. mars 2007 Så gøy!! Det må være innmari tidlig ja! Min baby er ikke sterk nok til å sitte i høystol en gang enda hun. Men de er jo forskjellige =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #15 Del Skrevet 16. mars 2007 Så morro! Her er det LENGE til hun er sterk nok til det, hun krabber ikke enda engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå