madammen med tulla og fødeklar Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 jeg er i min 31. uke nå.. er det for tidlig å få opp sengen til gullet?+ har så lyst å få den på plass... gleder meg son til å legge henne oppi den...ååååå blir gaal..når gjorde dere klart til babyen?
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Vi får senga neste uke, og jeg kommer nok til å sette den opp med en gang. Gleder meg sånn til å se den ferdig liksom. Stellebordet er allerede oppe og på plass og vogna står klar i gangen. Har ikke begynt å vaske klær enda, men det meste er kjøpt inn. Er i uke 32..
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Det er vel bare til å gjøre det det Er kjempekoselig å gjøre!!! Tror vi monterte den i uke 35 kanskje? huske sannelig ikke helt... Er jo såååå kos å ta på sengetøy, og aldri har det vel vært gøyere å vaske og brette sammen de små klærne! D er ingen tidsfrist ute å går, så monter i vei Tiden går uansett veldig veldig fort plutselig
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2007 joho gleder meg!! tviler på jeg får gjort alt jeg må gjøre før sengen kommer opp denne helgen..men da satser jeg på at den er på plass neste helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå