Gå til innhold

Når jeg begynte å tenke på årstider, så....tenk på neste jul:)

Anbefalte innlegg

Den blir bra, med et lite nurk på oss alle ekstra, den neste jula. Enda flere gaver under juletreet, og enda mer kaos,hehe. Hjemmeværende mammaer i førjulstidene, og kunne virkelig kose oss, bortsett de stakkarene som kanskje har alt stritt i 3 mnd med kolikk og andre komplikasjoner, skal krysse fingerene for oss alle, og ikke minst nykomlingene kan slippe det:)

Lever meg helt inn alt som skal skje i framtiden, om dagen, så best at jeg ikke får et slag i trynet altså.Da går jeg nedenom og hjem tror jeg. Vil holde meg her inne og at alt blir bra tilslutt også.

Fortsetter under...

3 mnd med kolikk? den skal jeg overleve..isac hadde 5 mnd med kolikk han =) ja det blir kaos til jul =) gleder meg litt da..vi skla feire hjemme hos oss..bare vi i vår lille familie=)

Jeg har også tenkt på julen :)

(Føler du deg fotfulgt av meg?:))

Har vurdert om det skal bli julestrømpe på peisen til babyen eller ikke.... Er jo søsteren som får glede av den da, i såfall....

Vi har hatt baby i familien de siste årene. Feirer hos foreldrene mine sammen med alle søsken & co.

Det har ikke vært noe rolig kos i den anledning. Både middag og pakkeåpninger har blitt forstyrret.....

Men jeg har et "romantisk" håp om at min baby bare skal sitte i vippestolen å se på, eller ligge pent i bagen sin å sove. (haha, dream on?!)

Tror vi skal være glade for at vi er hjemmeværende ;) Trenger vell ekstra med tid til både julegaveshopping og bakingen.

Ser for meg å trille rundt på stappfulle senter med en noe gretten baby. Som må ha både stell og mat mellom alle butikkene og letingen ;)

Nå, jeg gleder meg jeg :))

Vi er jo hvertfall ikke nygravide og megakvalme når all den gode maten kan fortæres :)

Tenk på neste sommer da!

Da har vi (forhåpentligvis) to barn. Da må vi lete frem stellerom og babyvennlige feriedestinasjoner igjen!!

Nå fikk du meg til å glede meg til jul - igjen!

Hvorfor sender tv`en juleprogram nå??

For noen uker siden feiret de jul i Mot i brøstet. så har det gått slag i slag. Senest i går var det julefilm på tv`en.

(Jeg har sinnsykt mye tid å slå ihjel for tiden. Ensomt å være sofasliter)

samme her jeg har ikke tenkt på jul eller nytår en gang.

Men nå siter jeg å lure her å tenke hardt..

GLEDER MEG UTROLIG.

JEG MISTA EI I FJORD,

Det var ikke blra tungt veldig hard...

Men gleder meg til denne jul..Men vår nye Baby...

Annonse

Har egentlig gledet meg til julen som kommer siden den som nettopp var.

Pappa var alvorlig syk, og julaften ble feiret inne på Riksen, før jeg, sambo og mamma spiste julemiddag hjemme. Hele førjulstiden var egentlig bare stress, med pappa på intensivavd fra 2. advent. og full jobb og oppussing av nytt hus.

Men i år skal det bli kos, jeg akter å nyte førjulstiden, samme om den lille skriker med kolikk eller ikke ;) Og på julaften skal vi samle begge familiene hos oss forhåpentligvis. Dvs. at om alle kommer, så blir vi 14 stk... Vi trenger et stort juletre, og masse ribbe. Og ikke tro at jeg ikke har tenkt godt gjennom dette, alle får hver sin blå Ikea bag til å putte gaver i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...