Gå til innhold

Noen her fra Løren/Sinsen i Oslo som skal føde i august?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.=) Jeg har termin 20 August og bor på Veitvet.

Synes også det hadde vært kjekt og komme i kontakt med andre i nærheten som er i samme situasjon! Koslig med en trillevenn, når den tid kommer;))

Å, så spennende.=) Gratulerer! Var på ultralyd selv for 2 uker siden pga noe komplikasjoner, men alt var heldigvis bra. Legen sa da at han syntes det var en liten gutt, men at vi får mer sikkert svar nå på Tirsdag når vi skal på ultralyd. Så er kjempe spente!=) Blir jo selvfølgelig like glad uanset hvilket kjønn, bare det er friskt! Hvordan går svangerskapet ellers? Hvor gammel er du..?=) Prøvde og sende en slik "privat melding" til deg, men fikk det ikke til. Kansje fordi du ikke har profil?

Annonse

kan egentlig forstå det.=) Tenkte lenge på det vi også, om vi ville vite det eller ikke. Men klarte ikke og dy meg;) Men har jo hørt om mange som har trudd det blir et kjønn, så blir det noe annet da det kommer ut.=D

Hei:) ja, skjønner jo at noen vil ha kjønnet som en overraskelse, men vi klarte ikke å vente:) Vi var så nyskjerrig! Som jeg skjønte på jordmor så var det ganske sikkert en gutt, men vi forbereder oss på at det kanskje også er feil.., selvom vi sier "han" nå:)

Hehe..går rundt å sier han vi også..har alltid sett for oss at den første blir en gutt. Blir spennende å se da.

Må innrømme at når jeg går rundt i butikker å titter så er det av og til jeg gjerne skulle visst hva jeg bar rundt på, men det er kanskje like greit i forhold til lommeboka :) Fort å la seg rive med gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...