Gå til innhold

Stoooooooor mage har jeg, uke 22+0 i dag.

Prøver igjen :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble veldig fort stor, men de siste ukene har magen stoppet opp litt og ikke vokst noe særlig. Gutta inni vokser som bare det og er større enn gjennomsnittet for enlinger.

Lurte en stund på hvor dette skulle ende da jeg vokste omtrent slik at folk kunne se det fra dag til dag, men nå har det altså roet seg litt.

Ok, godt å høre....for jeg bare tenker med gru på hvor stor jeg kommer til å bli hvis det fortsetter i dette tempoet....hi hi

Maria med 2 i magen: var inne å så på dine bilder, du har den søøøte magen....ser ganske høygravid ut da til å være så slank som du er. Vi er verdens heldigste :-)

Tenk at vi skal få 2 barn på en gang :-) Kan ikke tro det er sant. For et mirakel.

Lucky us :-) vi får heller skite i om vi får litt strekkmerker og div plager, det er ikke alle forunt å være så heldige.

God natt klem til alle tvillinggravide :-)

takk=) selvom jeg ikke er høygravid..hehe=) men håper jeg rekker å bli det da..ja,plagene jeg har er jo bare kos..det kommer jo no godt ut av det..og har kun fått 3 strekkmerker..så klarer meg fint enda..hehehe=) de er bare gode minner..=)

kos deg med den flotte magen..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...