Gå til innhold

Te av bringebærblader - igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne og sjekket på den linken som noen la ut litt tidligere her i forumet. Ser jo interessant ut, men så står det følgende:

"ADVARSLER / BIVIRKNINGER / KONTRAINDIKASJONER

Te av bringebærblad bør brukes bare de tre siste månedene i svangerskapet, og da under oppsyn av kvalifisert helsepersonell ".

Noen som har diskutert bruken med sin jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg er 36 + 5 idag og det er tredje dagen siden jeg begynte med denne teen...jordmor sa at man kan drikke den da det er urter og har ikke noen farlige virkninger...men bør ikke drikke den før man er i uke 35 og videre....jeg ventet litt til så det er vel greit å begynne i uke 36...jeg drikker kun et glass om dagen...som regel om kvelden :)

24 dager igjen!!

Skrevet

Jeg spurte rundt bruken av bringebærblad-kapsler, ikke te riktignok, men effekten er jo noe av den samme, og hun var ikke udelt positiv til dette.

Hun mente at virkningen nok kunne være der, positiv til naturmidler sånn, men sa at det som kan være uheldig er at kroppen starter en prosess den egentlig ikke er klar for ennå fordi den blir påvirket av et preparat.

Jeg fikk kraftige kynnere av kapslene etter bare to dagers bruk og har kuttet dem ut, men kynnerne er like ille fremdeles - fire dager etter siste kapsel. Magen er stram som en tromme hele dagen og skikkelig øm, masse stikkinger i underlivet og blodtrykket steg plutselig. Ingen heldig kombinasjon :/

Har vært på kontroll og ingen utslag på urinprøven, men må inn til ny sjekk om bare noen dager igjen.

Det kan jo være tilfeldig at dette kom samtidig med at jeg brukte disse kapslene, slikt vet man jo aldri.

Andre leser jeg at har hatt fin-fin effekt, så det er helt klart individuelt, men dette er nå min erfaring i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...