Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 ååå sitter her å prøver å få i meg en posjon risgrøt med 3 spisesjeer kanel.... grøten er jo brun og ikke anntydning til hvit... får for all del håpe dette hjelper på å sette i gang fødselen
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Visste heller ikke at kanel var såååå sterkt krydder....ush så det smaker...kommer aldri til å bli ferdig...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Ta kanel på pannekake med smør og sukker. Det er mye bedre..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Tror du virkelig det virker?? Syns det er ufattelig mye fokus på igangsettelse av fødsel på de merkeligste måter her inne! Er det virkelig så vanskelig å vente de siste dagene nå som 40 ukers svangerskap snart er over??? Bruk heller tiden på å nyte tiden sammen, snart er det andre ting som krever all oppmerksomhet!! Lykke til!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 jeg er full av vann i kroppen, kan ikke bevege meg, har bekkenløsning og diabetes... er rett og slett lei og kan ikke noe for det...
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 det skader da ikke å prøve !! nysgjerrigheten tar enkelt å greit overhånd for meg,og så lenge jeg ikke går drastisk til verks med noe så gjør det vel ikke noe om man prøver.. får ikke ro i sjela viss ikke.. funker det ikke så funker det ikke!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 Æsj da... Hørtes ikke bra ut! Fødestøv sendt i din retning! Lykke til, og krysser fingrene for at du snart har gullet ditt i armene!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå