Happy H Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Eg har nettop hatt en SA i uke 14.. Lurer veldig på om du ser en graviditet igjen på meg snart?Håper d ikkje går så veldig lang tid:) Vil det gå bra neste gang? Kjønn? Blir d mange barn på oss? Blir veldig glad om du har tid og mulighet til å sjå på meg=) Klem
Håperjo Skrevet 19. mars 2007 #7 Skrevet 19. mars 2007 Hei! Så trist at du mistet! Jeg tror du blir ganske raskt gravid igjen, men føler at kroppen din trenger et par sykluser før den er "i rute." Det er naturlig, spesielt når du mistet såpass sent. Jeg er ikke så veldig flink til å spå gravidtiteter og kjønn, er flinkere på andre ting føler jeg, men men. Jeg ser du er født i juni og får opp juni som sterk på deg, tipper du blir gravid ca. da. Det kan bety junibarn også, men heller mot det første. Ser sval bris liksom, duker og tøy som blåser litt, gress mm. Ja, jeg tror det går bra - du får iallefall barn ser det ut som, to til sammen tipper jeg. Jeg ser ikke kjønn dessverre. Ta all spådom med en klype salt og lykke til!
Happy H Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2007 Takk takk=) Blir spennende å se fremover!!!!!!!!!!Håper jo så klart du har riktig for då e d ikkje altfor lenge å vente;) Syns d e helt utrolig dåkke klara å se sånne ting utifra en fødselsdato, imponerende:) Håpe du får en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå