Gå til innhold

junior ville ikke ha kveldspuppen i kveld....han bare skrek og skrek da jeg prøvde å legge han til......er dette ammeslutt?

Anbefalte innlegg

Han er 9 mnd gammel og har hele tiden vært en skikkelig puppegutt :) De siste to mnd har vi gradvis kuttet amming på dagtid og natt fordi han er altfor nyskjerrig på alt annet.. hehe, så de siste ukene nå har vi bare ammet rett før legging og med en gang han våkner.

I kveld da han skulle legges bare skrek han, vikke ikke ha. Prøvde å gi litt vann på tåteflaske, han tok en litt av det, men fortsatte å skrike. Jeg prøvde å legge han uten pupp, men da bare reiste han seg i senga og gråt...

Jeg tok han opp og prøvde å gi pupp igjen, men ville ikke ha. Så han var trøtt, gned seg i øynene. Lå ved siden av han og koste han litt på pannen , sang litt og han ble trøtterre og trøttere. Bar han inn i sengen, og etter ca ett minutt sutring sov han søtt....

Er dette ammeslutt, eller er det noe som bare skjer innomellom?

Har ALDRI opplevd at han har nektet pupp oen gang... he he

Fortsetter under...

Hallo vennen

nei,det trenger det ikkje å være,det hender innimellom med min puppegut og,sjølv om det er litt kinkig i den alderen.Men det kan jo være han har vondt i halsen i kveld?Då er det ikkje så godt å drikke.Her går det masse sånt iallefall.Eller kan han ha vore ekstra trøtt i kveld,hadde lyst,men orka ikkje drikke?Skjer det neste gang og,så ville eg ha prøvt å gitt ein stikkpille.Er jo ikkje sikkert at han har feber,eller andre tegn på at han er litt sjuk,ofte starter det jo med sår hals.For ei tid sidan,så opplevte eg det med guten min,ei stund seinere kasta han opp,det var grunnen den gangen!!Men som sagt,eg klurte litt med amminga i den alderen,for som du seier,så er de så nyskjerrige i den alderen.Var vel då me begynte å amme for oss sjølve,og innimellom måtte eg gå å amme for at han skulle drikke.Så

som du forstår,så trenger det slett ikkje være slutten på amminga enda.Guten min er 2,5 år...Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...